10 geriausių būdų, kaip numesti pilvo riebalus, 8 pratimai riebalų pašalinimui apatinėje pilvo dalyje


  1. Riebalų degintojas jai
  2. Massachusetts riebalų nuostoliai
  3. Sveiko svorio metimas per mėnesį
  4. Numesti svorio su svoriais moteris
  5. Svorio netekimas deksatrimo
  6. 10 geriausių būdų, kaip natūraliai sumažinti pilvo riebalus
  7. Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens Shutterstock Per trumpą laiką iš apvalaus žmogaus negalima padaryti liekno, tačiau per 14 dienų atsikratyti pilvo — tikrai realu.

Pilvo riebalai ne tik trukdo užsisegti džinsus — jie kenkia sveikatai. Tai visceraliniai arba vidiniai riebalai, ir jie gerokai padidina riziką susirgti antrojo tipo diabetu, širdies ir kraujagyslių bei kitomis ligomis. Nemažai sveikatos organizacijų naudoja KMI kūno masės indeksąkad pagal 10 geriausių būdų nustatytų medžiagų apykaitos ligų riziką.

Vis dėlto KMI metodas nėra tikslus, nes net jei žmogus atrodo lieknas, tačiau ant pilvo turi sukaupęs riebalų, jam vis vien gresia didesnė ligų rizika. Pilvo riebalai tirpsta sunkiausiai, tačiau yra keli dalykai, kurie padeda sumažinti riebalų kiekį šioje srityje.

Pateikiame 20 veiksmingų, moksliniais tyrimais pagrįstų patarimų iš portalo healthline.

14 geriausių būdų greitai sudeginti riebalus

Valgykite kuo daugiau tirpių skaidulų Tirpios skaidulos sugeria vandenį ir tampa gelio pavidalo substancija, o tai padeda sulėtinti maisto slinkimą virškinimo traktu. Tyrimai parodė, kad tokio tipo skaidulos skatina lieknėjimą, nes užtikrina sotumo jausmą, todėl natūraliai suvalgome mažiau.

Taip pat organizmas iš maisto pasisavina mažiau kalorijų. Be to, tirpiosios skaidulos padeda atsikratyti pilvo riebalų.

būdų lieknėti per dvi savaites kaip sveikai maitintis ir mesti svorį

Atlikus daugiau nei 1 suaugusiųjų stebimąjį tyrimą, paaiškėjo, kad su maistu gaunant kaip numesti pilvo riebalus gramų tirpiųjų skaidulų, penkerių metų laikotarpiu pilvo riebalų sumažėdavo 3,7 proc. Pasistenkite kasdien su maistu gauti tirpiųjų skaidulų. Puikus tokių skaidulų šaltinis yra linų sėmenys, briuseliniai kopūstai, širataki makaronai, avokadai, ankštinės daržovės ir gervuogės. Tirpiosios skaidulos padeda atsikratyti nereikalingų kilogramų, nes užtikrina sotumo jausmą ir sumažina kalorijų pasisavinimą.

Pasistenkite į valgiaraštį įtraukti kuo daugiau produktų, kurių sudėtyje yra skaidulų.

Related Posts

Venkite produktų, kurių sudėtyje yra hidrintų riebalų Hidrinti riebalai gaminami prijungiant vandenilį prie nesočiųjų riebalų rūgščių, tokių kaip sojų pupelių aliejus. Jų randama kai kurių rūšių margarino, kitų tepiųjų mišinių sudėtyje, jų dažnai dedama į pusfabrikačius. Šie riebalai siejami su uždegimais, širdies ligomis, insulino netoleravimu ir pilvo riebalų kaupimosi rizika.

Tai nustatyta atlikus stebimuosius tyrimus ir bandymus su gyvūnais.

svorio metimo popierinio rankšluosčio efektas geriausias būdas deginti sočiuosius riebalus

Per 6 metus vykdytą tyrimą buvo nustatyta, kad beždžionėms, kurių mityboje buvo daug hidrintų riebalų, užaugdavo 33 proc. Jei norite sumažinti pilvo riebalų kiekį ir apsisaugoti nuo žalingo jų poveikio, atidžiai skaitykite produktų etiketes ir nepirkite produktų, kuriuose yra hidrintų riebalų.

Nuorodos kopijavimas

Kaip numesti pilvo riebalus rodo kai kurie tyrimai, gausus hidrintų riebalų vartojimas siejasi su pilvo riebalų kaupimosi rizika. Net jei neturite problemų dėl per didelio svorio arba riebalų pilvo srityje nėra daug, derėtų riboti hidrintų riebalų kiekį, o geriausia — visai jų atsisakyti. Ribokite alkoholio vartojimą Labai nedidelės alkoholio dozės kartais vertinamos kaip naudingos sveikatai, tačiau besaikis alkoholio vartojimas sukelia daug neigiamų padarinių.

Tyrimais įrodyta, kad piktnaudžiavimas alkoholiu skatiną riebalų pilvo srityje kaupimąsi. Keleto stebimųjų tyrimų išvadose nurodoma, kad gausus alkoholio vartojimas gerokai didina centrinio tipo nutukimo, t.

Griežtai apribojus suvartojamo alkoholio kiekį, gali sumažėti juosmens apimtis. Tikrai nebūtina visiškai jo atsisakyti, tačiau kasdienio suvartojimo ribojimas, be abejo, gali duoti naudos.

Atlikus tyrimą, kuriame sutiko dalyvauti per 2 tūkst. Besaikis alkoholio vartojimas siejamas su riebalų kaupimusi pilvo srityje. Jei siekiate sumažinti juosmens apimtį, alkoholį gerkite saikingai 10 geriausių būdų apskritai jo atsisakykite. Papildykite racioną baltymais Baltymai — tai maistinės medžiagos, atliekančios ypač svarbų vaidmenį svorio kontroliavimo procese.

  • Įtaką svorio ir riebalų netekimui gali daryti ne tik tinkama mityba ir sportas, bet ir daugybė kitų veiksnių.
  • 6 kūno riebalų nuostoliai
  • Kaip numesti svorio ant mano pilvo- Kaip numesti svorio ant mano pilvo
  • Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens | chooseklaipeda.lt

Vartojant pakankamai baltymų, sėkmingos svorio metimo istorijos sotumo jausmą sukeliančio hormono peptido YY gamyba, todėl slopinamas apetitas ir ilgiau nejuntamas alkis. Baltymai kaip numesti pilvo riebalus pat spartina medžiagų apykaitą ir padeda išlaikyti raumenų masę, kai siekiama numesti svorio.

Daugybė stebimųjų tyrimų įrodė, kad pakankamai baltymų vartojantys žmonės riebalų pilvo srityje turi mažiau, palyginti su tais, kurių racione baltymų per mažai. Taigi, baltymų pasistenkite gauti su kiekvienu valgymu. Atminkite, kad baltymų yra mėsoje, žuvyje, kiaušiniuose, pieno produktuose, išrūgose ir pupelėse.

Gausiai baltymų turintys produktai, tokie kaip žuvis, liesa mėsa ir pupelės, — puikus pasirinkimas tiems, kaip numesti pilvo riebalus nori atsikratyti kelių kilogramų ir sumažinti juosmens apimtį. Mažinkite streso lygį Stresui dėl pilvo riebalų kaltė verčiama todėl, kad juntant įtampą suaktyvinamos antinksčių liaukos ir suintensyvėja kortizolio, dar vadinamo streso hormonu, gamyba.

Kaip numesti svorį nuo pilvo

Kaip rodo tyrimai, aukštas kortizolio lygis lemia apetito didėjimą ir riebalų kaupimąsi pilvo srityje. Svarbu ir tai, kad laiba talija nepasižyminčių moterų 10 geriausių būdų kortizolis gaminamas reaguojant į stresą. Taigi, jo lygis kyla ir dar labiau skatina centrinio tipo nutukimą. Norint bent kiek sumažinti riebalų pilvo srityje kiekį, patariama susidomėti malonia, nuo streso atpalaiduojančia veikla.

Puiku, jei užsiimsite joga, meditacija ar kt. Stresas skatina riebalų kaupimąsi pilvo kaip numesti pilvo riebalus. Streso mažinimą turėtumėte laikyti vienu iš pagrindinių tikslų, jei norite atsikratyti antsvorio. Ribokite cukraus turinčių produktų vartojimą Cukruje yra fruktozės, o gausus jos vartojimas siejamas su keleto lėtinių susirgimų, pvz. Ryšį tarp gausaus cukraus vartojimo ir pilvo riebalų kaupimosi įrodė ne vienas stebimasis tyrimas. Svarbu suvokti, kad riebalų kaupimosi tendenciją skatina ne vien rafinuoto cukraus vartojimas.

Net vadinamąjį sveikesnį cukrų, tarkim, natūralų medų, reikia vartoti saikingai. Gausus cukraus vartojimas yra pagrindinė priežastis, kodėl daugelis žmonių ima tukti, todėl nepiktnaudžiaukite saldainiais ir perdirbtu maistu, kurio sudėtyje daug cukraus.

10 geriausių būdų, kaip numesti pilvo riebalus

Užsiimkite aerobika kardiotreiruotės Aerobikos pratimai, arba kardiotreniruotės, — puikus užsiėmimas, leisiantis pasijusti sveikesniems ir sudeginti nemažai kalorijų. Tyrimai taip pat parodė, kad šio tipo sportas bene efektyviausiai skatina pilvo riebalų tirpimą.

Visgi bendros nuomonės dėl to, kaip numesti pilvo riebalus geriau rinktis vidutinio, ar aukšto intensyvumo treniruotes, kol kas nėra.

aishwarya svorio netekimas 2

Kad ir kaip būtų, svarbesnis yra ne intensyvumas, o treniruočių dažnis ir trukmė. Vieno tyrimo išvadose nurodoma, kad pomenopauzinio amžiaus moterims daugiau riebalų pavyksta atsikratyti treniruojantiso ne minučių per savaite. Aerobikos pratimai — efektyvus svorio metimo būdas, ypač veiksmingas, kai siekiama sumažinti juosmens apimtį.

Kaip ištirpdyti pilvo riebalus?

Ribokite suvartojamų angliavandenių, ypač rafinuotų, kiekį Suvartojamų angliavandenių apribojimas gali net labai padėti atsikratyti riebalų, taip pat tų, kurie kaupiasi pilvo srityje. Perėjus prie mitybos plano, kurio laikantis angliavandenių tenka kaip numesti pilvo riebalus mažiau nei 50 gramų per dieną, dalies pilvo riebalų pavyko atsikratyti nutukusiems, II tipo diabeto riziką patiriantiems asmenims, taip pat moterims, kurioms diagnozuotas policistinių kiaušidžių sindromas.

Tikrai nebūtina laikytis griežtos dietos, kurioje beveik nėra angliavandenių. Kai kurie tyrimai parodė, kad teigiamų rezultatų galima tikėtis net tada, jei rafinuoti angliavandeniai bus pakeisti krakmolingais.

Plataus masto Freiminghamo mieste vykdomos širdies sveikatos studijos leidžia daryti išvadą, kad daugiausia neskaidytų grūdų vartojantys žmonės pilvo srityje turi 17 proc. Gausus rafinuotų angliavandenių vartojimas lemia riebalų kaupimąsi pilvo srityje, todėl angliavandenių reikia vartoti mažiau arba pakeisti juos sveikesniais, kurių kaip numesti pilvo riebalus gauti iš neskaidytų grūdų, ankštinių kultūrų arba daržovių. Gamindami maistą naudokite kokosų aliejų Kokosų aliejus laikomas vienais iš sveikiausių vartoti tinkamų riebalų.

10 geriausių būdų, kaip numesti pilvo riebalus

Tyrimais įrodyta, kad kokosų aliejuje esantys vidurinės grandies trigliceridai gali gerokai paspartinti medžiagų apykaitą ir sumažinti organizmo polinkį kaupti riebalus, dažnai tampantį reakcija į didelio kaip numesti pilvo riebalus kiekio suvartojimą.

Ne vieno kontrolės tyrimo išvadose daroma prielaida, kad kokosų aliejaus vartojimas gali prisidėti prie pilvo riebalų mažinimo.

Raquel welchs dietos paslaptys

Atliekant vieną tyrimą, 12 savaičių buvo stebima, kokį poveikį kasdienis kokosų aliejaus vartojimas padarys antsvorio turintiems vyrams. Kaip numesti pilvo riebalus eksperimento terminui paaiškėjo, kad dalyvių juosmens apimtis sumažėjo vidutiniškai 2,86 centimetro, ir tai nutiko niekaip nekoreguojant nei mitybos raciono, nei fizinio aktyvumo. Norint paskatinti pilvo riebalų tirpimą, geriausia suvartoti maždaug 2 šaukštus 30 ml kokosų aliejaus per dieną.

10 geriausių būdų, kaip numesti pilvo riebalus

Būtent toks kiekis buvo skiriamas geriausius rezultatus pasiekusiems tyrimų dalyviams. Visgi nevalia pamiršti, kad kokosų aliejus — labai kaloringas, todėl užuot vartojus jo papildomai, geriau pakeisti juo ir taip vartojamus riebalus. Tyrimais įrodyta, kad kokosų aliejumi pakeitus bet kuriuos kitus riebalus, naudojamus gaminant maistą, gali sumažėti riebalų sluoksnis pilvo srityje. Užsirašykite į ištvermės reikalaujančias treniruotes pratimai su svarmenimis Ištvermės reikalaujanti mankšta paprastai tai pratimai su svarmenimis, dar vadinami jėgos treniruotėmis — puikius pasirinkimas siekiant padidinti ir išlaikyti raumenų masę.

Remiantis tyrimais, diabeto rizikos grupei priskiriamiems asmenims, taip pat tiems, kurie serga II tipo diabetu arba kepenų suriebėjimo liga, ištvermės reikalaujančios treniruotės pasiteisino kaip ypač veiksmingos kaip numesti pilvo riebalus riebalų pilvo srityje. Tyrimas, kurį atliekant buvo stebimi antsvorio turintys paaugliai, parodė, kad jėgos ir kaip numesti pilvo riebalus derinys — pats veiksmingiausias kovos su centrinio tipo nutukimu metodas.

Visgi prieš pradedant mankštintis su svarmenimis, labai rekomenduojama pasikonsultuoti su treneriu. Jėgos treniruotės — veiksminga kaip numesti pilvo riebalus metimo programos dalis, labai prisidedanti prie riebalų pilvo srityje mažinimo. Siekiant optimalių rezultatų, jėgos pratimus patariama derinti su kardiotreniruotėmis. Venkite cukrumi saldintų gėrimų Cukrumi saldintuose gėrimuose gausu skystos fruktozės, kurią vartojant gali intensyviau kauptis riebalai pilvo srityje.

Kaip rodo tyrimai, saldintų gėrimų vartojimas lemia riebalų kaupimąsi kepenyse. Vieno 10 savaičių vykdyto tyrimo išvadose nurodoma, kad daug fruktozės turinčių gėrimų išgeriantiems žmonėms, labiau nei kitiems, būdingas centrinio tipo nutukimas. Cukraus gausūs gėrimai šiuo atžvilgiu, pasirodo, yra prastesnis pasirinkimas nei daug cukraus turintis maistas.

Su skysčiu gaunamas kalorijas smegenys traktuoja kitaip nei tas, kurios kaip numesti pilvo riebalus su kietu maistu, todėl geriant pasisavinama daugiau kalorijų, kurios kaupiamos kaip riebalai. Norint atsikratyti pilvo riebalų, rekomenduojama vengti cukrumi saldintų gėrimų: gazuotų vaisvandenių, punšo, saldžios arbatos, taip pat alkoholinių kokteilių, kurių sudėtyje yra cukraus.

Griežtai ribokite gėrimų, kurių sudėtyje yra cukraus, vartojimą. Tai ypač svarbu, jei jūsų tikslas — atsikratyti kelių papildomų kilogramų.