Ar galite numesti svorio ant clif barų. Luna baro svorio kritimas - Actas ir medus receptas dietai


Share on Facebook Share on Twitter Ką daryti, jei maitinatės mažiau, bet gaunate svorį Jei perskaitysite antraštes apie sveiką mitybą ar svorio netekimą, tikriausiai pastebėjote, kad daugelyje populiarių mitybos planų yra pasninko laikotarpiai.

  1. Kaip pašalinti riebalines dėmes nuo sienų
  2. Ką turėčiau valgyti po važiavimo?
  3. Kas atsitiko dėl riebalų netekimo idiotams
  4. kalorijų pietų paplūdimio dietos barai - chooseklaipeda.lt

Bet kiti skatina jus valgyti kas keletą valandų, kad išvengtumėte bado režimo. Taigi, kiek dažnai tu turi valgyti?

ar galite numesti svorio ant clif barų

O jei svorio netekimas yra jūsų tikslas, kas atsitiks, jei valgysite mažiau, bet gausite svorį? Norėdami rūšiuoti antraštes, protinga kreiptis į sveikatos ir medicinos ekspertus. Jo įsitikinimai, kaip dažnai valgyti, norint numesti svorį, atitinka tai, ką mokslininkai ir mokslininkai žinojo apie metabolizmą daugelį metų.

Ir ką kai kurie dietos klaidingai.

Luna baro svorio kritimas

Kaip dažnai valgyti? Ar valgote kas keletą valandų, kad išvengtumėte būklės, vadinamos "bado režimu? Daugelis dietų užkandžiai visą dieną kaip dalis jų svorio netekimas rutinos. Tačiau per daug valgyti taip pat gali būti problemiškas, ir tai gali sukelti jūsų svorio mažėjimo planą. Kai dietos kalba apie bado režimąpaprastai jie susiję su poveikiu, kurį gali sukelti netinkamas maistas jūsų metabolizmui.

150 kalorijų pietų paplūdimio dietos barai

Dažniausiai laikomasi įsitikinimų, kad jei nevalgysite kas tris valandas arba jei praleidžiate valgio pusryčius, jūsų metabolizmas tuoj pat sulėtės, kad išsaugotumėte energiją ir paruoštumėte badą. Kaip rezultatas, svorio netekimas sustingsta ir svorio padidėjimas gali atsirasti. Kai kurie mokslininkai išmintingi dietininkai taip pat gali supainioti bado režimą su tuo, ką mokslininkai vadina "prisitaikančiu termogenezu".

ar galite numesti svorio ant clif barų

Moksliniai tyrimai patvirtino, kad žmonės, kurie sėkmingai prarado svorį, lėčiau metabolizuoja nei tos pačios masės kolegės, kurios niekada nevartojo. Šie žmonės dažnai protingai skundžiasi, kad maitina mažiau, bet tampa svorio. Tyrėjai mano, kad lėtesnis metabolizmas yra prisitaikymas prie ilgesnio laikotarpio valgyti mažiau kalorijų.

Viduržemio jūros dieta sveikai

Adaptyvus termogenezė žmonėms, kurie prarado svorį, sunkiau išlaikyti sveiką svorį. Taigi kodėl skirtumas tarp bado režimo ir prisitaikančio termogenezės yra toks svarbus?

ar galite numesti svorio ant clif barų prarasti riebalų bloknotas

Kadangi, net jei adaptyviojo termogenezės koncepcija buvo patvirtinta klinikiniuose tyrimuose, mokslininkai nebūtinai kaltina ne rečiau valgydami ar praleidžiant maistą bado režimas lėtesniam metabolizmui. Taigi dietos nebūtinai turėtų naudoti įrodymais pagrįstą adaptyvios termogenezės koncepciją, kad ar galite numesti svorio ant clif barų galima dažniau valgyti.

Aš mačiau mažiau, bet gaunu svorį - ar kaltinamas režimas?

ar galite numesti svorio ant clif barų kaip numesti svorio riešams

Taigi, ar galite priaugti svorio nevalgydami visą laiką? Fuhrman paaiškina, kad maistas gali mažiau paveikti jūsų metabolizmą, bet ne taip, kaip mes ar galite numesti svorio ant clif barų. Iš tikrųjų jis mano, kad bado režimo idėja yra "juokinga".

Į viršų 10 baltymų juostos 2020

Fuhrmanas pabrėžtinai teigia, kad dietos neturės svorio ribojant kalorijas. Užkandžiai dažnai arba daugiau valgio, kurį valgote per dieną, neveikia, jei norite numesti svorio.

Esmė Taigi, kas iš tikrųjų svarbu, jei norite numesti svorį? Fuhrmanas mano, kad jūsų dietos kokybėo ne valgio dažnis, daro skirtumą.

ar galite numesti svorio ant clif barų

Savo knygoje "Dietos pabaiga" jis pateikia mokslinį paaiškinimą, kodėl mes norime visada valgyti. Jis aiškina, kad tai, kas jaučiasi kaip badas, dažnai yra tik mūsų kūno natūralus atsakas į pasitraukimą iš greito maisto. Jis teigia, kad svorio sumažėjimas atsiranda, kai mes didiname sveiko maisto kiekį, kurį vartojame, o ne valgymo epizodų dažnumą.

Maisto kokybiškas maistas padeda mums rasti valgymo tvarkaraštį, leidžiantį jums pasiekti ir palaikyti sveiką svorį. Žodis iš Jei maitinate mažiau, bet vis dar svorio, išmoksite savo dietos kokybę.

„Power Protein Bar Showdown“: „Quest Bar“ ir „Clif Builder's Bar“

Maistinių, didelės skaidulos, didelio proteinų maisto produktų pasirinkimas padės jums ilgiau jaustis, todėl nenorite valgyti taip dažnai. Tačiau kalorijų skaičius taip pat svarbus. Jei valgote mažiau, bet valgote daug kalorijų net jei šie maisto produktai yra sveikisunku pasiekti savo tikslą. Patikrinkite savo bendrus kasdienius kalorijų poreikius ir pabandykite išlaikyti šimtą kalorijų.

saugiausias ir geriausias būdas numesti svorio

Jei svorio padidėjimas tęsiasi, pasitarkite su savo sveikatos priežiūros paslaugų teikėju, kad įsitikintumėte, jog dėl sveikatos būklės ar vaistų nėra priežasties jums priaugti svorio. Kohrt, Edward L Melanson. Nutukimas Kovas Tarptautinis Nutukimo žurnalas, m. Spalio mėn.