Ar kūnas tolygiai degina riebalus


Treniruotės Jos motyvuotos, užsispyrusios ir visos turi tikslą — sumažinti riebalinį sluoksnį, sustangrinti kūną. Taip, jų sportas skirtas išvaizdai puoselėti, tačiau tik dalis jų džiaugiasi rezultatais.

Kokios klaidos dažniausiai pakiša koją?

bušelis svorio metimas

Kaip jų išvengti? Drastiškai ar kūnas tolygiai degina riebalus maisto kiekis. Ženkliai sumažintas maisto kiekis organizmą priverčia lėtinti medžiagų apykaitą, o tai tikrai nepadeda siekiant numatytų tikslų.

avižos svorio

Norint sulaukti tinkamo rezultato mažėjančio riebalinio sluoksnio reikia sukurti minimalų kalorijų deficitą. Drastiškai sumažinus kalorijų kiekį svoris krenta per greitai, toks kritimas, dažnai būna trumpalaikis ir vyksta skysčių bei raumenų sąskaita.

ar kūnas tolygiai degina riebalus

Kūnas juda, jam reikia energijos ir jei jos pakankamai negauna, ima iš raumenų. Jei jūsų tikslas yra sumažinti riebalų masę ir jis ilgalaikis — tirpinkite juos sistemiškai ar kūnas tolygiai degina riebalus lėtai. Taip, reikės kantrybės, tačiau būtent lėtas svorio metimas užtikrins ilgalaikius rezultatus ir nesumažins raumeninio audinio.

Lieknėti be alkio: kelios trenerio gudrybės, kaip priversti skrandį susitraukti

Orientacija į kardio krūvį. Visos kardio treniruotės suaktyvina širdies darbą, lavina ištvermę, degina kalorijas. Tačiau vien jos nepadės pasiekti numatyto tikslo — stangresnio kūno, mažesnio riebalinio audinio sluoksnio. Nuo kardio krūvių kūnas nestangrėja.

Jums gali patikti

Ilgalaikėje perspektyvoje vien kardio neduoda tokio rezultato, kaip jėgos treniruotės raumenų formavimui. Būtent jėgos pratimai su svoriais turėtų būti jūsų prioritetas, o kardio treniruotėmis papildykite savo sportinį režimą. Prieš akis — nepasiekiami tikslai. Noras per mėnesį sumažinti svorį 20 kilogramų — tikrai neprotingas tikslas.

8 universalūs svorio metimo principai

Jis užprogramuotas nesėkmei, nusivylimui ir motyvacijos praradimui. Jei svorio norite atsikratyti ilgam, teks jį mesti lėtai. Tikslus sau kelkite mažesnius, galėsite dažniau juos peržiūrėti. Ir nevenkite į pagalbą pasikviesti specialisto. Klaidingas požiūris į treniruotės efektyvumą. Dažnai tenka stebėti, kaip motyvuotai ir negailint savęs dirbama treniruotės metu, lyg ta viena treniruotė viską pakeistų.

svorio kritimas ir inkstų funkcija geriausias tausojančio svorio metimo metodas

Visos pastangos metamos šiam vienam kartui, kai stengiamasi save nualinti atiduodant paskutines jėgas. Kur kas efektyvesnis — tolygus jėgų ir motyvacijos paskirstymas ilgam laikui. Nualinus save — nebelieka noro kitą kartą sportuoti, nebelieka ir jėgų. O organizmui reikia tiesiog sukurti tinkamą terpę riebalų mažinimui.

Deginkite riebalus efektyviai!

Ir tokios sąlygos sistemingai turi būti išlaikytos kuo ilgesnį laikotarpį. Tad nepasikliaukite išorine motyvacija, uždegančia vienai treniruotei, ilgalaikė motyvacija turi eiti iš jūsų vidaus.

  • Krepšelyje nėra produktų.
  • Kiek jums reikia susukti lanką, norint numesti svorio?
  • Laimingas būdas riebalų degintojas pirkti
  • Štai paprastas efektyvių kūno įvyniojimų namuose receptas.
  • Specialistai sutaria, kad tai nėra lengva.
  • Taigi štai kokius naujus įpročius vertėtų išsiugdyti: Miegokite nuogi Tyrimai parodė, kad miegant nuogiems naktį sparčiau deginami riebalai.
  • Nustatyto taško svorio metimas

Nesubalansuotas treniruočių Tempimo, jėgos pratimai, masažas voleliu, ištvermės lavinimas — šie treniruočių komponentai turi būti proporcingai suderinti ir subalansuoti būtent jūsų tikslo siekimui.

Jei jūs norite pagerinti lankstumą, tikėtina didžiąją laiko dalį skirsite būtent šiems pratimams. Tačiau vien tik tempimo judesių nepakaks riebalų masei mažinti.

8 pratimai riebalų pašalinimui apatinėje pilvo dalyje

Kardio užsiėmimai taip pat didina ištvermę, tačiau nesukuria sąlygų mūsų aptariamiems rezultatams siekti. Tinkamai subalansuota programa — raktas į jūsų sėkmę, tad jei nežinote, kokia programa jums veiksmingiausia, kreipkitės į specialistus.

Raumenų auginimas ir riebalų deginimas

Būtent treneris gali padėti palaikyti treniruočių sistemingumą ir nubrėžti kelio norimų rezultatų link viziją. Noras visus įpročius pakeisti vienu metu. Sportas, mitybos keitimas, poilsio režimas — tai nauja rutina, kurią reikėtų keisti pamažu.

  • Prarasti kūno riebalus per 30s
  • Nauji patarimai padės lieknėti miegant - DELFI Sveikata
  • Riebalų naikinimas šalčiu - Figūra Plius
  • Maisto medžiagos ir apykaita Riebalinio audinio trigliceridai yra pagrindinis atsarginis organizmo kuras.
  • Specialistai sutaria, kad tai nėra lengva.
  • Jei pereisite nuo įprasto maitinimosi režimo prie šio, greitai pastebėsite, kad svoris krenta greičiau.
  • Lieknėti be alkio: kelios trenerio gudrybės, kaip priversti skrandį susitraukti - DELFI Gyvenimas

Būtent, viena iš dažniausių klaidų ir yra noras visus naujus gyvenimo būdo pokyčius įveikti vienu ypu. Toks bandymas dažniausiai baigiasi grįžimu prie senųjų įpročių.

atsigaunantys svorio metimo rezultatai

Mano rekomendacija — laikytis sistemos ir pokyčių link eiti žingsnis po žingsnio. Pavyzdžiui, pirmąją savaitę sutvarkyti vakarienių racioną, antrąją — stengtis į meniu įtraukti numesti svorio, kai laimingas baltymų, trečiąją, kai jau pirmieji du tapo įpročiu, dviejų treniruočių rutiną papildyti dar viena, trečiąja.

Taip palaipsniui suformuoti naujus įpročius bus kur kas lengviau ir, tikėtina, jie bus ilgalaikiai.