Ar sočiųjų riebalų dega. Mokslų daktarės analizė: kas geriau – sviestas ar margarinas? - DELFI Maistas


geriausias būdas sudeginti apatinius nugaros riebalus nuostabūs patarimai, kaip numesti svorio

Ir kol įvairūs ekspertai vadovaujasi moksliniais tyrimais ir išvadomis įrodinėdami savo tiesas, Sveikatos apsaugos ministerijos SAM atlikta apklausa parodė, kad didelė dalis Lietuvos gyventojų neturi aiškaus supratimo apie sočiųjų ir augalinės kilmės riebalų skirtumus.

Valgydamas dešrą, kitus mėsos gaminius, vidutinis Lietuvos gyventojas gauna 39 proc.

ar sočiųjų riebalų dega kaip numesti svorio, jei ne antsvoris

Apie sveikatos būklę specialistas kalba ne veltui. Tik mažiau nei pusė gyventojų žino, kad sotieji riebalai didina vėžio, nutukimo, cukrinio diabeto ir kitų ligų riziką.

Rubrika: Rikiavimas: Įdomiausi dalykai, kurių tikrai nežinojote apie sviestą: nuo istorijos iki netikėto ir naudingo poveikio sveikatai   4 Su kaimiška duona kur nors Airijoje, švelniuose prancūziško kruasano sluoksniuose ar Silicio slėnio startuolių kavoje — paprastas sviestas yra plačiai naudojama ir mėgiama maisto raciono dalis. Per ilgą savo istoriją jis spėjo pabuvoti religinio kulto dalimi, vaistu, grėsme sveikatai ir pomirtinio gyvenimo elementu. Dabar pasaulis permąsto savo santykį su pagrindiniais dietos elementais — cukrumi ir riebalais, ir sviestas po dešimtmečių tremties grįžta į meniu. Patyrinėjome žmonijos santykius su sviestu ir pasiaiškinome, ką apie tai sako mokslas.

Sotieji riebalai limpa prie kraujagyslių sienelių, sukelia jų uždegimą, o tai skatina aterosklerozę. Taigi, sveikatai palankūs riebalai iš tikrųjų yra augalinės kilmės, o pagrindinis jų šaltinis — alyvų ir rapsų aliejus.

ar sočiųjų riebalų dega

Deja, kas trečias 35 proc. Kranausko, čia jų yra mažai.

Dar prisimenu, kaip mama, prilydžiusi kibirą kiaulės taukų, kepdavo su jais blynus ir gamindavo padažus, o aliejų naudodavo tik pasninko valgiams ruošti. Atsivėrus sienoms į civilizuotą pasaulį, toks mitybos būdas buvo pasmerktas kaip valstietiškas ir visiškai atgyvenęs, tad kibirus taukų pakeitė buteliai rafinuoto aliejaus.

Jei šaldytuve neilgam palaikysite aliejaus butelį, ties dugnu pamatysite nedidelę tirštesnę zoną, tai yra sotieji riebalai. Kiek ten jų yra, galima pamatyti vizualiai.

Kraujagyslės išpampę ir ant sprando, ir ant kojų, pulsas kaip pas peliuką Mikį, kuriam katinas sugriebė uodegą. Kraujospūdis toks, kad galva rodos plyš pusiau … Tas ir toks žmogus ruošiasi maitintis. Ir ką jūs manote jis valgys? O alkis už pusvalandžio po tokių pietų — nors  vienuolį su rūbais  be jokio pasišlykštėjimo, desertui… Moteris žvelgia į veidrodį ir vaizdas priverčia rankas matuojančiai sugriebti sau už šonų, po to dar už blauzdų.

Lietuvos sąlygomis puikiai ar sočiųjų riebalų dega rapsai yra vienas iš geriausių augalinės kilmės riebalų pavyzdžių. Tačiau ne visi augalinės kilmės riebalai yra sveiki.

ar sočiųjų riebalų dega

Štai 41 proc. Bet jeigu lyginti sočiuosius augalinius ir sočiuosius gyvulinės kilmės riebalus, tai augaliniai turi pranašumą tik tuo, kad juose nėra cholesterolio ir transriebalų.

Riebalų deginimas nuo pilvo, šonų, pagurklio, žandų, tricepso ir t.t.

Taigi, be visų mitų ir klaidingų nuomonių, Lietuvos gyventojai, apklausos duomenimis, neapdariai renkasi produktus, kuriuose yra daug sočiųjų riebalų.

Tuose produktuose yra viskas subalansuota ir apskaičiuota už vartotoją, todėl ten nebus nei per daug sočiųjų riebalų, nei druskos, nei cukrų nei transriebalų. Užsakymo nr.

  • Kamera su lieknėjimo funkcija
  • Grįžti į Naudinga info Mitas: Dietos japoniška, pietų paplūdimio, makrobiotinė, žalio maisto dieta, dieta pagal kraujo grupę, Holivudo dieta, kopūstų sriubos, greipfrutų dieta ir daug daug kitų yra skirtingos sudėties, nuo to ir priklauso jų efektyvumas.
  • Spausdinti Kuo riebalai yra naudingi sveikatai ir organizmui?
  • Mokslų daktarės analizė: kas geriau – sviestas ar margarinas? - DELFI Maistas
  • Paaiškintas svorio metimo procesas
  • Kaip deginti riebalus ant keturračių