Kaip deginti riebalus nuo apatinės nugaros dalies. Pratimai nugaros riebalų deginimui ir raumenų stiprinimui


Pratimai nugaros riebalų deginimui ir raumenų stiprinimui

Norinčioms padailinti kriaušės tipo figūrą didžiausiu iššūkiu tampa klubų zona ir šlaunys, pagražinti pastarąsias nėra paprasta. Tačiau subalansavusi mitybą, reguliariai sportuodama ir naudodama tinkamas priemones pastebėsi, kad kūnas tapo stangresnis, o šlaunų kaip deginti riebalus nuo apatinės nugaros dalies sumažėjo.

Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens Shutterstock Per trumpą laiką iš apvalaus žmogaus negalima padaryti liekno, tačiau per 14 dienų atsikratyti pilvo — tikrai realu. Tereikia laikytis kelių taisyklių. Daugelis dailiosios lyties atstovių ne iš nuogirdų, o iš savo asmeninės patirties puikiai žino, kaip lengvai ant pilvuko ima augti nereikalingas riebalų sluoksnis, ir kaip sunku jo atsikratyti. Ką daryti, jeigu iki svarbaus įvykio arba atostogų liko visai nedaug laiko, o pilvukas tiesiog šviečia pro drabužius ir gadina visą vaizdą? Atsikratyti jo galima laikantis dietos ir atliekant specialius pratimus!

Shutterstock nuotr. Siūlome išbandyti keletą pagrindinių pratimų, kurie padės sustangrinti šlaunis.

svorio netekimas 9 turas

Pritūpimai Svarbiausia, kad tūpdama blauzdas išlaikytum tiesias, t. Pritūpimus daryk kuo gilesnius, užpakaliuką kiek galėdama stumk atgal. Turi jausti tempimą ties šlaunimis. Pritūpimų metu rankas ištiesk į priekį, nugarą laikyk tiesią, jei kūprinsiesi, gali pasitempti nugarą ar pažeisti stuburą.

lėtas metabolizmas kenkia svorio metimui svorio netekimas 60 metų

Pratimą kartok 4 kartus po 12 pritūpimų. Įtūpstai į priekį Atsistok tiesiai laikydama rankas prie šonų, išsitiesk. Viena koja ženk žingsnį į priekį ir įtūpk.

gyvenimo sode numesti svorio

Sulenktos kojos kuria žengei į kaip deginti riebalus nuo apatinės nugaros dalies blauzda su šlaunimi turi sudaryti 90 laipsnių kampą, o kelias negali būti išlindęs už priekinės pėdos pirštų. Kitos kojos blauzda turi nusileisti paraleliai grindims, kelis beveik siekti žemę.

Patarimai, padėsiantys atsikratyti riebalų nuo skirtingų kūno vietų

Įtūpusi grįžk į pradinę poziciją, atsistok ir pristatyk koją atgal. Tūpk dar kartą tik dabar su kita koja.

kaip deginti riebalus nuo apatinės nugaros dalies kramtyti daug svorio

Su kiekviena koja atlik po įtūpstų, pratimą kartok 3 kartus. Įstriži įtūpstai Atsistok tiesiai, kojos turi būti pečių plotyje.

Нуматака высоко поднял брови.

Viena koja ženk žingsnį atgal į šoną, kryžiuodama koją už priešingos. Tokioje pozicijoje kojakuria žengei atgal turi būti pastatyta ant pirštų galų tūpk žemyn.

kaip deginti riebalus nuo apatinės nugaros dalies

Priekinės kojos blauzda su šlaunimi turi sudaryti 90 laipsnių kampą. Grįžk į pradinę padėtį ir pakartok pratimą žengdama atgal su kita koja. Nepamiršk, kad įtūpiant priekinės kojos kelis negali išlįsti toliau pėdos pirštų.

Nori atsikratyti riebalų ties šlaunimis? Imkis šių paprastų pratimų

Lipimas laiptais Lipimas laiptais efektyviai degina riebalus ir stiprina kojų raumenis, tačiau lipti reikėtų ne 3 minutes, o bent Jei namuose laiptų neturi, keliauk į parką. Vietoje laiptelių naudok suolą, ant jo laipiok kaitaliodama kojas.

Jei esate jaunas ar jauna ir norite sužinoti kaip atrodysite vyresniame amžiuje, pažvelkite į savo artimuosius — tėvą motiną ar senelius, ir tikrai su laiku savo kūno sudėjimu tapsite labai panašūs į vieną iš jų.

Su kiekviena padaryk 15 užlipimų ir nulipimų, pratimą kartok 3 kartus. Jei lankai sporto klubą, ten rasi specialų laipiojimą laipteliais imituojantį treniruoklį. Rezultatų pasieksi greičiau, jei po treniruočių prausdamasi duše naudosi stangrinantį kūno šveitiklį, o po to keletą minučių pamasažuosi šlaunis stangrinančiu aliejumi. Tai padės suaktyvinti kraujotaką ir pašalinti susikaupusius skysčius.

Užsakymo nr.