Kaip mesti svorį pagal ūgį, Pasitikrinkite, kiek turėtumėte sverti pagal savo ūgį - DELFI Gyvenimas


Tai pataisa jaunoms merginoms. Pasirinkus individualų svorio metimo planą Kelias į idealų svorį yra paprastas: norėdami turėti gerą formą, negalite persivalgyti ir turėtumėte daugiau judėti.

kaip mesti svorį pagal ūgį lieknėjimo taurė novena

Pagrindinė taisyklė - jokie kraštutinumai ir badas. Dienos sudeginamų kalorijų kiekis priklauso nuo fizinio aktyvumo lygio.

 Я ничем не обязан мистеру Танкадо. Он зря мне доверился. Ключ стоит в сотни раз больше того, что он платит мне за его хранение. - Извините, но ваш ключ сам по себе ничего не стоит. Как только Танкадо узнает о том, что вы сделали, он опубликует свою копию, и рынок рухнет.

Todėl, priklausomai nuo dienos suvartojamų kalorijų ir fizinio aktyvumo, kiekviena moteris turi savo, kad pasiektų idealų svorį. Moteriai žemiau pateikta lentelė bus naudinga apskaičiuojant mitybą, atsižvelgiant į fizinio aktyvumo lygį. Iš lentelės matyti, kad moteris, gyvenanti vidutiniškai aktyvų gyvenimo būdą, nekeisdama svorio, gali suvartoti apie kcal per dieną.

LOJALUMO PROGRAMA

Tačiau jei planuojate numesti svorio, turite apsiriboti. Praktika rodo, kad sumažėjus dienos kalorijų kiekiui iki kcal, svoris mažėja švelniai, greitai, efektyviai ir nepadarant žalos sveikatai. Kaip numesti svorio? Pasirinkdami asmeninį svorio metimo planą, turite kasdien planuoti savo mitybą, derindami joje įvairius produktus: angliavandenius, baltymus, vaisius, daržoves, pieno produktus, riebalus - kad neviršytumėte leistino dienos kalorijų skaičiaus.

Labiausiai priimtinas svorio netekimo greitis yra ne daugiau kaip — g per savaitę. Jei kūno svoris sumažės greičiau, bus rizika sudeginti ne tik riebalų perteklių, bet ir raumeninius audinius. Raumenys suteikia ne tik fizinę jėgą, bet ir medžiagų apykaitą. Kuo labiau išvystyti raumenys, tuo lengviau išlaikyti normalų svorį. Norėdami per savaitę išmesti svarą riebalų, per tą laiką turite duoti kcal daugiau, nei įprasta valgant.

Galite vartoti mažiau maisto, tačiau, sutrikus dietai, sunku išsaugoti jame būtinas maistines medžiagas. Palengvinti kūno motorinę veiklą yra daug lengviau ir naudingiau, palaipsniui mažinant kalorijų kiekį maiste.

Kaip keičiasi moters svoris? Mityba, taip pat moterų svorio rodikliai gali keistis visą gyvenimą. Nėštumo metu moteris tampa sunkesnė, ypač paskutiniame trimestre. Vidutiniškai auginant vaiką ji priauga nuo 11 iki 16 kg. Pirmąjį trimestrą jos kūno energijos poreikiai šiek tiek padidėja, tada reikia gauti papildomą kcal per dieną, įskaitant būtinus vitaminus ir kaip mesti svorį pagal ūgį.

Nėštumas ir gimdymas, taip pat rūpinimasis kūdikiu reikalauja didžiulio energijos. Todėl jaunajai motinai reikia daugiau kaip mesti svorį pagal ūgį medžiagų, taigi ir kalorijų.

Tačiau visos jaunos motinos siekia kuo greičiau atgauti prenatalinę harmoniją ir eleganciją. Nepaisant to, geriau palaukti dietos, nes maitinimas krūtimi ir nėštumas išeikvoja vitaminų ir mineralų atsargas, todėl jauna mama turi maitintis tiek sau, tiek kūdikiui.

Maitinant krūtimi, rekomenduojama bent tam tikrą laiką padidinti dienos kalorijų vertę maždaug kcal, kol pieno kiekis stabilizuojasi ir tik tada labai palaipsniui mažinti svorio metimo kalorijas.

Savo ruožtu, aparatinė įranga yra šių tipų: Slėgio terapija - 40 minučių atpalaiduojanti procedūra su oro įpurškimu paciento dėvimame kameros kostiume. Kursą paprastai sudaro 10—15 užsiėmimų. Jos pakartotinis praėjimas - po mėnesio.

Prieš kiekvieną valgį turėtumėte išgerti stiklinę vandens. Tai padeda užpildyti skrandį ir išvengti persivalgymo. Svarbu kaip mesti svorį pagal ūgį. Priešingu atveju per daug bus suvalgyta per pietus.

KĄ DARYTI IR KAIP SPORTUOTI METANT SVORĮ?

Jei anksti ryte nėra apetito, galite pasiimti lengvų pusryčių su savimi į darbą. Kramtyti maistą reikia kuo ilgiau: kuo lėčiau pasisavinamas maistas, tuo greičiau alkis dingsta.

Nevalgykite kelyje.

Idealūs svorio skaičiavimo metodai

Pirmiausia būtinai atsisėskite prie stalo, o tada eikite į maistą. Į parduotuvę turėtumėte eiti tik pilnais skrandžiais, produktus pirkti griežtai pagal numatytą sąrašą, neleisdami sau papildomų saldumynų.

Nuoroda nukopijuota aA Mes puolame laikytis dietų, sportuoti, mariname save badu vakarais.

Apribokite riebaus maisto vartojimą, nes riebalai turi 2 kartus daugiau kalorijų nei baltymai ir angliavandeniai. Likusius produktus kaip mesti svorį pagal ūgį vartoti saikingai. Daržoves galima valgyti be apribojimų. Jei norite papildų, neturėtumėte jo vartoti nedelsdami, o palaukite 5—10 minučių, įsitikinkite, kad kūnas gaus soties signalą ir galėsite susilaikyti nuo papildymo.

Idealus svoris ir psichologinė priklausomybė Kiekviena moteris turėtų protingai numesti svorio, nes daugelis, turėdami normalų kūno masės indeksą, yra nepatenkinti savo išvaizda ir linkę numesti svorio kuo daugiau ir greičiau. Reikia atsižvelgti į visą svorį ir amžių. Reikėtų prisiminti, kad greitas svorio metimas lemia kūno regeneracinių jėgų susilpnėjimą, sukeldamas įvairius patologinius procesus jame. Ir nepasitenkinimo savo svoriu problema pirmiausia yra galvoje ir psichologinis požiūris į mylimąjį.

Tačiau prieš pradėdami šią sunkią užduotį, eikite į veidrodį ir pažvelkite į save kritiškai, tačiau su meile. Galite paimti centimetrą ir išmatuoti visus savo apskritimus, tiesiog nepadarykite niūrių išvadų, jei jums kaip mesti svorį pagal ūgį Greičiausiai tai tikrai neveiks, tačiau tragedijos šioje byloje nėra. Pirma, daug ką galima sutaisyti.

KMI skaičiavimas - Slimduo LT

Antra, daug korekcijų, galbūt, nereikia. Konstitucijos tipas Pavyzdžiui, antropologai išskiria tris pagrindinius konstitucijų tipus jau neminint daugybės pereinamųjų ir tarpinių variantų. Šie trys tipai yra vadinami: normosteninis, hiperstheninis ir asteninis. Asmuo, turintis hiperstheninę konstituciją, dažniausiai vidutinio ar mažesnio nei vidutinis ūgis, plačiakaulis, su palyginti trumpomis rankomis ir kojomis bei plačia krūtine.

Asthenik - aukštas, ilgos kojos, su siauru krūtiniu, visi tarsi nukreipti į viršų. Galima gana tiksliai nustatyti jūsų konstitucinį tipą pagal vadinamąjį tarpšonkaulinį kampą, kurį sudaro žemiausios pakrančių arkos.

Nuorodos kopijavimas

Atsistokite priešais veidrodį, įsitraukite į skrandį ir ištieskite krūtinę ir pažiūrėkite, koks yra jūsų tarpšonkaulinis kampas netgi galite pasiimti didelį laikiklį ir jį išmatuoti. Jei jis yra maždaug 90 laipsnių, tada jūs esate normostenikas.

Jei šis kampas yra ūmus, mažesnis nei 90 - požymiai man reikia numesti svorio astenikas, o jei jis nykus - hipersthenikas. Idealus svoris nėra figūra ant svarstyklių, bet neatsiejama svarbi jūsų gyvenimo sudedamoji dalis.

Idealus svoris Jūsų svoris yra idealus, jei: Tai nesukelia sveikatos problemų ar galimos rizikos ; Jis neriboja jūsų kasdieniame gyvenime, norų ir poreikių; Esate patenkintas savo kūnu tokiu, koks jis yra, ir tuo pačiu metu nesate suvaržytas; Jums patinka jūsų kūnas, o jūs nepalyginote savęs su aplinkiniais žmonėmis ar aktoriais, dainininkais, sportininkais ir panašiai. Yra įvairių rodiklių ir formulių, kurios gali nustatyti apytikslį svorio diapazoną, kuriame kaip mesti svorį pagal ūgį kilti sveikatos problemų, taip pat svorį, kurį turite stengtis kaip mesti svorį pagal ūgį arba visiškai pašalinti šias problemas.

Antsvorio nustatymo metodai 1. Antsvorio apibrėžimai naudojant svorius Paprasčiausias ir apytikslis : ūgis centimetrais atėmus Gautas skaičius kilogramais yra idealus svoris. Yra paprasčiausias ir tiksliausias būdas nustatyti perteklinį svorį: tereikia išmatuoti skrandžio raukšlę. Ekspertai teigia, kad nutukimas nuo 5 kaip mesti svorį pagal ūgį ar daugiau. Tiesa, deja, nematysime tikslaus rezultato, kiek turime prarasti.

Kaip išlaikyti normalų kūno svorį arba numesti nereikalingą

Tai tik tam tikra užuomina, kad laikas sėdėti sporto salėje ir laikytis dietos. Jo skaičiavimas: padalinkite savo svorį kilogramais iš jūsų ūgio metrais, kvadratu. Skiriamos šios KMI vertės: mažiau nei 15   - ūmus svorio deficitas; nuo 15 iki Internetinis idealaus svorio skaičiuoklė 5. Svarstyklės, nustatančios kūno riebalų procentą Tačiau KMI nekalba apie kilogramų pasiskirstymą ant kūno. Svarbus yra kūno sudėjimas.

Turėdamas tą patį ūgį ir svorį, vienas žmogus bus lieknas ir stiprus, kitas - pilnas ir laisvas. Raumenų ir riebalų santykis yra svarbus, kiek procentų viso kūno svorio sudaro riebalų masė, kiek yra raumenys ir kaulai, kiek yra vandens. Neseniai pasirodė prietaisai, skirti riebalų procentui kūne nustatyti.

Bioelektrinės analizės metu per kūną praeina silpna, absoliučiai saugi elektros srovė.

Svorio skaičiuoklė pagal ūgį

Analizės principas grindžiamas tuo, kad elektrinis impulsas lengviau praeina kaip mesti svorį pagal ūgį raumenis ir vandenį nei per riebalus. Dabar yra svarstyklės, kuriose įdiegta ši technologija, jas galite naudoti, norėdami namuose reguliariai ir daugiau ar mažiau tiksliai matuoti ne tik savo svorį, bet ir riebalų procentą.

Realiojo pasiekiamo svorio nustatymo formulė Formulė taikoma tais atvejais, kai žmogus pradeda mesti svorį su gana dideliu svoriu. Skaičiavimas atliekamas dviem etapais: 1. Tada atlikite pavėluoto metabolizmo korekciją: Pridedama nuo 4,5 iki 7 kg; Įpilkite dar 4—7 kg pradinis svoris apie 90 kg ; Pridedama dar keletas kilogramų esant pradiniam svoriui, kuris yra labai didelis kg.

antsvorio ir bando numesti svorio

Jei mūsų panelei pavyks priaugti iki 60 kg svorio, tuomet jai bus suteikta visokių sveikatos problemų ir neišvengiamai greitas grįžimas prie pradinio svorio, plius net daugybė juokingų kilogramų. Kaip kūno svoris veikia sveikatą? Ką iš tikrųjų reiškia skalėje esantis skaičius? Kaip tai siejama su visomis priežastimis, kodėl norite numesti svorio? Skaičius skalėje nėra tas, kuris lemia jūsų sėkmę ar nesėkmę.

Be nuolatinio pusiausvyros stebėjimo, yra tiek daug būdų, kaip įvertinti pažangą ir sėkmę. Kuris vėliau kaip mesti svorį pagal ūgį sukelti sunkią ligą ar net mirtį. KMI skaičiavimo rezultatai netinka profesionalių sportininkų, nėščių moterų, taip pat žmonių, kenčiančių nuo edemos ir kitų sutrikimų, dėl kurių neteisingai įvertinami pirminiai duomenys, svoriui įvertinti. Svorio vertės šioje skaičiuoklėje apskaičiuojamos atsižvelgiant į augimą, remiantis Pasaulio sveikatos organizacijos PSO metodika.

  1. Svorio metimas ir trynimasis
  2. ГЛАВА 113 - Ни в коем случае! - крикнул мужчина с короткой стрижкой, глядя в камеру.

Pati KMI svorio įvertinimo metodika yra skirta pradiniam svorio trūkumo ar pertekliaus nustatymui. Įvertinimas, kuris skiriasi nuo normos, yra proga susisiekti su dietologu ir endokrinologu, kad būtų atliktas individualus svorio įvertinimas ir prireikus parengtos jo korekcijos rekomendacijos.

kaip mesti svorį pagal ūgį svorio netekimas su

Idealus svorio diapazonas norma parodo, kokiu svoriu ligų, susijusių su antsvoriu ar per mažu svoriu, atsiradimo ir atkryčio tikimybė yra minimali.