Kaip numesti svorio apatinėje nugaros dalyje


Dar geriau — tokie pratimai veikia ir kaip prevencinė priemonė.

1 pratimas, kuris tikrai atleidžia nugaros skausmą! Sėdėjimo nervo suvaržymą

Pateikiame 7 pratimus, kuriuos darydami kasdien vos po 7 minutes išspręsite problemą, kuomet skauda apatinę nugaros dalį. Visos nugaros tempimas Rankomis įsitverkite stabilaus objekto — tai gali būti stalo ar sofos kraštas.

astro mj svorio metimas

Atbulomis dėkite kelis žingsnius kol pasilenksite 90° kampu, o nugara bus lygiagreti grindims. Spustelėkite sėdmenis aukštyn, kol pajusite tempimą apatinėje nugaros dalyje.

Giliai kvėpuodami išlaikykite šią pozą 15 sekundžių.

Nemokėkite už derlių savo sveikata

Paleiskite rankas, atsipalaiduokite ir pakartokite pratimą iš naujo. Apatinės nugaros dalies tempimas katės poza Atsiklaupkite ant kelių, delnus padėkite tiesiai po pečiais, o keliai turi būti tiesiai po klubais.

riebalų degintojas kl

Ištieskite nugarą, kilstelėkite galvą ir nukreipkite žvilgsnį priešais save. Giliai įkvėpdami nuleiskite nugarą žemyn, tuomet ramiai kvėpuodami išlaikykite šią pozą sekundžių. Giliai iškvėpdami nuleiskite galvą ir išrieskite nugarą aukštyn — šią padėtį taip pat išlaikykite sekundžių.

Ar galiu numesti svorio menopauzės metu?

Tempimas pritraukiant kelius prie krūtinės shutterstock. Atsigulkite ant nugaros, pritraukite sulenktą koją prie krūtinės, rankomis suimkite blauzdą. Pagulėkite taip 20 sekundžių ir kartokite su kita koja.

kaip numesti svorio apatinėje nugaros dalyje 100 svarų svorio vyras

Iš viso pratimą atlikite kartus. Stuburo tempimas Atsigulkite ant nugaros, kojos suglaustos.

  • Kavos pupelės svorio
  • Vyrai praranda svorį
  • Net 12 būdų, kaip numesti svorio nuo sėdmenų: efektyvumas garantuotas - DELFI Sveikata
  • Nugaros skausmai kasmet kamuoja vis daugiau pasaulio gyventojų.
  • Svoriai lieknėti
  • chooseklaipeda.lt - Gydomieji nugaros masažai
  • Sėdmenis sudaro trys pagrindiniai raumenys: didysis sėdmens raumuo gluteus maximusmažasis sėdmens raumuo gluteus minimus ir vidurinis sėdmens raumuo gluteus medius.

Ištieskite dešinę ranką į šoną, delnu į grindis. Kairę ranką padėkite ant pilvo.

Spausdinti Daugybė žmonių jaučia varginančius nugaros, kaklo ar pečių juostos skausmus, kurie trukdo mėgautis gyvenimu. Sėdimas darbas, mažas fizinis aktyvumas, netaisyklinga laikysena, antsvoris, įtampa, per didelis krūvis mankštinantis, sunkių daiktų kėlimas, netinkamas čiužinys ir kiti veiksniai gali įtakoti nugaros skausmus. Gydomasis nugaros masažas - labai svarbus ir reikalingas žmogaus organizmui ne tik kaip sveikatingumo priemonė, bet ir kaip gydymas ar kompleksinė jo dalis. Masažas pašalina raumenų bei emocinę įtampą, stimuliuoja limfos tekėjimą, pagerina prakaito liaukų veiklą, pagerina sutrikusios vietos kraujotaką, dingsta skausmai.

Sulenkite ir pritraukite prie savęs kojas, šlaunys su juosmeniu turėtų sudaryti 90° kampą. Tuomet lėtai sukite kojas į kairę tiek toli, kiek galite.

Svorio netekimas 74 kg

Tokioje padėtyje pabūkite maždaug 20 sekundžių. Pakartokite pratimą į kitą pusę.

7 tempimo pratimai per 7 minutes sumažins nugaros skausmą

Užpakalinės šlaunies dalies tempimas Įsitempus pakinklinėms sausgyslėms juosmeninė stuburo dalis palinksta į priekį, todėl papildomai apkraunama nugara. Dėl šios priežasties atsirandusius skausmus sumažins šis tempimo pratimas: atsigulkite ant nugaros, rankomis suimkite dešinės kojos šlaunį ir kelkite koją, kol pajausite tempimą.

Duok like ir pasidalink! Vienas paprastas pratimas! Ešerio nervas yra vienas iš ilgiausių ir svarbiausių mūsų kūno. Jis prasideda apatinėje stuburo dalyje ir veda toliau į klubus, kelius ir kulnus.

Pabūkite šioje padėtyje 20 sekundžių. Pratimą pakartokite kaire koja.

Pratimai „drugelis“.

Klubo lenkiamųjų raumenų tempimas shutterstock. Lenkite priekyje padėtos kojos kelį kol šlaunis prilies blauzdą ir pajusite tempimą.

Palaikykite sekundžių ir pakartokite pratimą priklupę ant kito kelio.

Keturgalvio šlaunies raumens tempimas Keturgalviai šlaunies raumenys jungiasi su apatine nugaros dalimi, todėl juos atpalaiduodami sumažinsite įtampą, kuri sukelia nugaros skausmą.

Atsigulkite ant dešinio šono, galvą paremkite kaire ranka.

Mūsų draugai

Kita ranka suimkite sulenktą dešinę koją už blauzdos ir pritraukite ją kiek galite link nugaros. Pajutę tempimą, išlaikykite pozą dar 20 sekundžių. Atlikite pratimą ir atsigulę ant kito šono.

ponios lieknėjimo singlas

Kaip numesti svorio apatinėje nugaros dalyje ypač svarbu mažiau fiziškai aktyviems ar nuolat sėdimą darbą dirbantiems žmonėms.

Šie tempimo pratimai neatims daug laiko ir jėgų, bet reguliariai atliekami pagerins savijautą. O gal jau esate tai išbandę ir galite pasidalinti savo patirtimi su kitais?