Kaip tu prarandi riebalus


riebalų nuostolių nauda sveikatai

Re: Kardio treniruotės, ryškinimas prydz rašė: kalbejau su keleis treneriais ir buvau seminare ten kur mokina naujus trenerius ir ten parode viena tyrima. Tiksliai db nepaaiskinsiu, bet esme buvo tokia, kad norint ryskintis pries treniruote padaryt kardio tada riebalai pradeda degti ir priejus prie svoriu raumenys geriau auga o dega daugiau riebalas, tokiu budu raumuo maziau deginamas.

kaip tu prarandi riebalus numesti svorio auf deutsch

O kai darai kardio po treniruotes su riebalu deginasi ir raumuo beto po treniruotes ir taip kunas pavargsta o dar kardio apkrauna cia tik tuo atveju jeigu sunki treniruote ir kardio sunkesnis.

Aisku pirmas variantas irgi degina raumeni, bet maziau. Isbandziau ant saves ir po savaites pasimate geresni rezultatai. Aisku tu cia dievas tu viska zinai, bet kartais geriau pasikliaut rezultatais.

kaip tu prarandi riebalus

Na nezinau kiek cia tiesos bet ismeginsiu sita metoda ir seksiu rezultatus, nebutina cia iskart uzsipult kaip vistom, patys nemanau kad ta bandet, o kad apsiskaite net neabejoju, bet teorija skiriasi nuo praktikos, nepabandzius kaip tu prarandi riebalus Tai tu jau isbandei ar neisbandei? Kaip tau pasimate rezultatas per savaite?

Asmuren, senyva, prašau, aš stipriai aukojausi, nešioju, ką galiu, duosiu, ką pasiimsi. Patartina valgyti žavų vaisių ryte, nereikia daryti papildomo sąmokslo, net jei jis nepradeda veikti per 3 dienas. Metodo ypatumas yra tas, kad riebalų perteklius išnyks palaipsniui ir ne visada būna labai pastebimas per 2—3 mėnesius. Dėl žaliosios arbatos Šio metodo ypatybė yra tai, kad jis visada veikia.

Jei buvai seminare ir sake, kad kardio geriau pries svorius daryti, tai turejo paaiskinti kodel. Gali sita info pasidalinti, gal vis tik kazkas slypi detalese.

Vartotojas rašė: Vis dar savo skiedaliukus sneka nepasidomejes Jei daryt tai geriau po svoriu.

ar galiu numesti svorio, kai sergu?

Jei yra kur parašyta tai sakykit, pasiskaitysiu Pilna straipsniu. Paieskok: cardio before or after weights.

Kėnksmingi sočieji riebalai ir pavojingas cholesterolis.

Bet geriau pasidomet apie energijos naudojima energy pathways ir kaip, kada, bei kokiom salygom bunant anglys, baltymai ar riebalai naudojami energijai.