Kūno liekna šventė. Intuityvus valgymas per šventes. Iššūkiai ir praktinės rekomendacijos - Taika su maistu


Koks kūno svoris normalus ir kaip jį tokį išlaikyti - chooseklaipeda.lt

Komentarų nėra Intuityvus valgymas per šventes Esu kūno liekna šventė daugybę žmonių, juostos priemonė svorio metimui laukia švenčių, bet tuo pačiu ir nerimauja ar pavyks atsilaikyti nuo kalno maisto, o jei nepavyks, ką reikės daryti su priaugtais kilogramais, "iškritimu iš ritmo" ir panašiai?

Todėl sudėjau į straipsnį visas man žinomas veiksmingiausias intuityvaus valgymo rekomendacijas, kurios man ir mano klientams padeda jau daug metų iš tiesų džiaugtis šventėmis, o ne nerimauti apie maistą, jo kūno liekna šventė ar kūno formas.

Namų treniruotė su Rūta - 2020 Balandis - 6 treniruotė - apatinei kūno daliai

Uždaroje intuityvaus valgymo grupėje uždaviau klausimą kas žmonėms labiausiai kelia rūpestį šventiniu laikotarpiu. Dominavo klausimai apie sotumo pajautimą, persivalgymą, tad šiame straipsnyje tam ir skirsiu didžiausią dėmesį.

Žmonės klausė "kaip išmokti visko po truputį paragauti - kad vėliau nesigailėti - ir nepersivalgyti iki sąžinės graužimo?

kaip prarasti papildomų riebalų kūno

Intuityvus valgymas kviečia valgyti pagal alkio ir sotumo signalus, t. Tai pirmiausia aptarkime, kas yra malonus sotumas?

Koks kūno svoris normalus ir kaip jį tokį išlaikyti

Kas yra malonus sotumas? Kiekvienas malonaus sotumo ribą pajaučia skirtingai, todėl kiekvienam reikia atrasti pačiam ir pajausti praktiškai, kad žinotume, ko siekti per kitus kūno liekna šventė. Dažniausi malonaus sotumo bruožai: Kai jaučiame švelnų pilnumo pojūtį skrandyje Kai pavalgius apima malonus pasitenkinimo pojūtis Kai esame nei alkani, nei persisotinę Kai pavalgę nebegalvojame apie maistą Pvz. Rodos, kaip čia psichika susijusi su valgymu, bet išties netgi labai susijusi - kuo mes būsime ramesni, tuo ir valgymo reikalai bus tvarkingesni, sklandesni.

Stenkimės turėti realius lūkesčius ir susitaikyti su mintimi, kad per šventes, tikėtina, mes valgysime daugiau ir įvairesnio maisto ir tai yra normalu.

Tačiau su amžiumi vis sunkiau išlaikyti dailias kūno formas. Kodėl taip yra? Kodėl net sportuodami ir valgydami tokį patį maistą negalime išlaikyti tokių pačių kūno formų? Mokslininkai iš Karolinska instituto Švedijoje nusprendė tai išsiaiškinti.

Maistas nuo kūno liekna šventė senovės yra ne tik fiziologinis, bet ir socialinis, kultūrinis reiškinys. Mūsų organizmas yra fantastiškas kūno liekna šventė jeigu kažkuriuo laikotarpiu jis gauna daugiau maisto, nuoširdžiai save stebint ir reaguojant į kūno pojūčius, pamatysime, kad po švenčių valgysime mažiau.

kaip galima numesti riebalus apatinėje nugaros dalyje numesti svorio vizualizacija

Taip kūnas per laiką susibalansuoja ir tai įtakos svoriui ar sveikatai dažniausiai neturi. Beje, tai negalioja laikantis kūno liekna šventė - nes jos išbalansuoja alkio sotumo signalus.

m kietas riebalų degintojas

Daugiau apie dietų šalutinį poveikį aprašiau ankstesniame straipsnyje. Jeigu visgi turėjome kažkokius lūkesčius, bet nepavyko jų pasiekti, stenkimės būti kaip galima švelnesni sau.

K. Krysko apie savo liekną kūną: svarbiausia – sveika mityba ir sportas

Saviplaka veda į dar didesnę destrukciją su maistu, tai bent jau nebloginkime situacijos. Plačiau apie saviplaką ir mitybą rašiau ankstesniame įraše.

  1. Svorio metimas su visa mityba
  2. K. Krysko apie savo liekną kūną: svarbiausia – sveika mityba ir sportas | chooseklaipeda.lt
  3. Kodėl per šventes geriau susilaikyti nuo komentarų apie aplinkinių valgymo įpročius? | chooseklaipeda.lt
  4. Svorio netekimas 39 savaitę
  5. Ar svorio metimas padeda plaučių hipertenzijai

Stenkimės iki švenčių nesilaikyti jokių dietų, neriboti savo mitybos, nesprausti savęs į išankstinius rėmus, nes juk "valgysime daugiau per šventes, o dabar reikia truputį prisilaikyti". Tai dietinis mąstymas.

50 30 20 riebalų nuostoliai ajc svorio metimo sėkmės istorijos

Dietinis mąstymas skatina riboti maistą, maisto ribojimas neišvengiamai nuves prie persivalgymų per šventes ar po jų. Kartais valgant su būriu žmonių sunkiau jausti savo alkio ir sotumo signalus negu valgant vienam ar vien su savo šeima.

Tad tokiais momentais verta skirti šiek tiek daugiau dėmesio savo alkio ir sotumo signalams.

Kodėl per šventes geriau susilaikyti nuo komentarų apie aplinkinių valgymo įpročius?

Prieš rinkdamiesi maistą labai gerai viską apžiūrėkime, patyrinėkime, koks maistas mums skaniausiai atrodo, kvepia. Jeigu norisi visko, pradėkime nuo paties skaniausio ir priminkime sau, kad jeigu jausimės alkani, vėliau paragausime ir kitų patiekalų, užkandžių. Labai svarbus momentas!

kūno liekna šventė špinatų gėrimas svorio metimui

Jeigu, tarkime, pavalgius "normalius" valgius norisi dar valgyti ar kokio deserto, bet jaučiamės sotūs, veskime dialogą su savimi: "kaip aš noriu jaustis pavalgius? Lengvai, neapsunkusi -ęs.

Account Options

Tai kol maistas "apsivirškins", aš luktersiu. Bet paskui, aš būtinai valgysiu desertą, jei tik norėsiu". Ir būtinai!!! O jei apgausime, atsiimsime su kaupu.

Būkime išrankesni negu valgant įprastomis dienomis. Išsirinkime iš tikriausiai gausybės maisto tai, kas mums atrodo tikrai tikrai labai skanu.

I tipas. Riebalinis audinys vienodai išvešėjęs visose kūno srityse ir maždaug vienodai pasiskirstęs poodyje II tipas vyriškasis. Riebalinis audinys daugiausia kaupiasi pilvo srityje III tipas.

Jeigu paragavus neskanu, padėkime ir imkime kitą skanų patiekalą. Juk "plius minus" skanių patiekalų galime prisivalgyti ir įprastomis dienomis. Įsivaizduokime, kad mūsų apetitas yra kaip banko sąskaita, kuri baigiasi.