Laikas, per kurį reikia numesti kūno riebalus. Mityba sportuojant: masės auginimo ir svorio metimo dieta


Turintiems antsvorio jis pataria pirmiausia ne pradėti sportuoti, o sureguliuoti mitybą — imtis protarpinio badavimo.

laikas, per kurį reikia numesti kūno riebalus vyriausybės svorio metimas

Kitaip pakenksite sveikatai: sportas sunaudoja paskutines energijos atsargas, be to, jis sukelia organizmui stresą. Pasak jo, turintiems antsvorio pirmiausia reikia jo atsikratyti pakeitus kai kuriuos valgymo įpročius.

laikas, per kurį reikia numesti kūno riebalus mokslinis būdas numesti riebalus

Be to, jei po sporto jaučiatės pavargę, reiškia, kad kažką darote ne taip. Geras būdas koreguoti mitybą, sako profesorius — protarpinis badavimas.

laikas, per kurį reikia numesti kūno riebalus

Jis reiškia, kad išplečiamas nevalgymo laikas, per kurį sudeginama dalis kūno riebalų. Pavyzdžiui, sako jis, jei pradėsite valgyti 10 val. Tačiau, primena A.

Unikauskas, tai nereiškia, kad laikantis siūlomo režimo galima valgyti bet ką. Pasak jo, tinkami produktai tokiam mitybos režimui — riešutai, žalios daržovės, kokosų aliejus, avokadai, kiaušiniai, jogurtas, sviestas, mėsa ir žuvys.

sėdmenų svorio metimo patarimai sportbačiai svorio metimui

Pradėjus protarpinį badavimą reikėtų atsisakyti duonos, makaronų, bulvių, cukraus, perdirbtų maisto produktų. Pietums — laikas žuvį su daug salotų lapų, sėklų ir žalių pjaustytų brokolių.

Badauti gydytojas nesiūlo, tačiau, anot jo, norint deginti riebalus pakanka atsisakyti pusryčių arba vakarienės, taip pat atskleidžia gudrybę, padedančią nugalėti alkio jausmą. Įsivaizduokite, viena mergina mina dviratį, o kita ramiai mezga.

Vakarienei — salotos su vištiena. Tiesa, nėščiosios ir maitinančios krūtimi mamos tokio mitybos režimo laikytis negali.

10 populiariausių būdų numesti svorio gif svorio metimas

Atsargesniems reikėtų būti ir sergantiems diabetu.