Numesti svorio ar coliais pirmiausia


Badauti gydytojas nesiūlo, tačiau, anot jo, norint deginti riebalus pakanka atsisakyti pusryčių arba vakarienės, taip pat atskleidžia gudrybę, padedančią nugalėti alkio jausmą.

Įsivaizduokite, viena mergina mina dviratį, o kita ramiai mezga. Ar galite patikėti, kad mezganti mergina sudegina iki 75 proc. Iš tiesų, taip gali būti, — sako daktaras.

numesti svorio nuo pilvo

O mergina, kuri mina dviratį — valgė. Kai tik ji vėl pavalgys, iš karto atstatys gliukozės atsargas ir jos kūnas nebematys reikalo degintis riebalus. Kaip padaryti, kad kūnas degintų riebalus? O tiksliau, reikia kurį laiką nieko nevalgyti. Valgymų retinimo naudą patvirtina daugelis tyrimų. Unikausko, atsargas degina šia tvarka: 1.

10 būdų, kaip numesti svorio namuose vyras pavydi dėl žmonos svorio

Pirmiausia skaidomas alkoholis, tuo metu nei baltymai, nei angliavandeniai, nei riebalai tuo metu neskaidomi. Aminorūgštys eilėje — antros. Sukaupti baltymų neįmanoma, o jų perteklius virsta gliukoze, o ši riebalais, paaiškina daktaras. Anot jo, angliavandenių perteklius po kurio laiko taip pat verčiamas riebalais. Kad suprastume, kaip panaudoti organizme vykstančius procesus riebalams deginti, pirmiausia reikia suvokti visą maistinių medžiagų deginimo ciklą.

Artėjant pietų metui, maistinės medžiagos kraujyje pamažu senka, ir mus apima alkio jausmas.

Homemade body wraps numesti svorio

Tuo metu organizmas priartėja prie riebalų deginimo, — sako daktaras. Vėliau užkandame, suvalgome vakarienę, naktį nevalgome. Kai organizmas pasiekia riebalų deginimo fazę, mes vėl pavalgome.

u svorio metimas regina rytuose

Taigi, pastovaus pavalgymo būsena — nenormalu. Anot gydytojo, sportuojant kūnas degina tik angliavandenius, kuriuos jis jau anksčiau sukaupė raumenyse.

Jis primena, kad pasportavus svarbu pavalgyti — kūnui reikia statybinių medžiagų.

riebalų nuostoliai virš 60

Vos tik pavalgysite, kūnas vėl užpildys atsargas raumenyse, o jei jos pilnos, suvalgytas maistas keliaus į riebalų atsargas. Jei žmogus pavalgė, pasėdėjo prie kompiuterio ir vėl pavalgė — viskas, ką jis suvalgė, papildo riebalų atsargas. Jei dar suvalgote kažką saldaus — ne tik nedeginate riebalų, bet juos ir kaupiate.

Alkoholis organizmui yra toksinės tuščios kalorijos.

svorio metimo stovyklos jauniems suaugusiems

Kol jų nesudegins, organizmas nieku kitu neužsiims ir suvalgyti baltymai, angliavandeniai bei riebalai bus neskaidomi. Maža to, maistą užgėrus alkoholiu, praktiškai visas suvalgytas maistas eina tiesiai į jūsų riebalų atsargas.

numesti svorio nuo pilvo

Visi galvoja, kad norint numesti svorio reikia mažiau valgyt ir daugiau sportuoti. Bet tai, beje, kaip prarasti riebalų sankaupas blogiausias dalykas, kurį galite padaryti.

Jūs neturite jaustis alkanas, na, bent jau nedažnai. Pusryčių, o ne vakarienės valgymas, gydytojo teigimu,  vis dėlto turi tam tikrų pranašumų. Didžiausias alkis būna vakare, todėl didesnė tikimybė persivalgyti.

Tai reiškia, kad po vakarienės riebalų kaupimo tikimybė didesnė. Ryte mažesnė bazinė medžiagų apykaita. Blogiausia, ką galime sau padaryti: ir sumažinti kalorijų kiekį, ir sportuoti, įspėja gydytojas. Jis sako, kad taip yra todėl, kad bazinė numesti svorio ar coliais pirmiausia apykaita naudojama palaikyti  kūno temperatūrai, širdies ir kitų organų darbui, palaikyti gyvybei, o kas lieka, jau naudojama kitur.

Geriausias pavyzdys, gydytojo teigimu, yra MATADOR studijos, kurių metu dviem atsitiktinai parinktoms žmonių grupėms buvo ribojamas kalorijų kiekis maiste.

numesti svorio ar coliais pirmiausia

Iš pradžių tyrimas buvo atliekamas aštuonias savaites, o vėliau buvo pratęstas iki pusės metų. Iš pradžių aštuonias numesti svorio ar coliais pirmiausia pirmai grupei buvo pastoviai ribojamas kalorijų kiekis maiste, antrai grupei dviejų savaičių kalorijų ribojimas buvo kaitaliojamas su 2 savaičių normaliu kalorijų kiekiu.

Antroji grupė iš viso numesti svorio ar coliais pirmiausia suvalgė daugiau. Mažėjant svoriui, mažėja ir bazinė apykaita. Jei sumažinsite maisto kaloringumą kalorijų, organizmo medžiagų apykaita sulėtės ir svoris nekris.

Vadinasi, kuo mažiau valgote, tuo mažiau sudeginate, o vėliau netgi priaugate. Su sąlyga, kad pastoviai nepersivalgysite. Išbandykite kite patys — valgykite sveikai, pailginkite nevalgymo laikotarpius, ir riebalai pradės degti kaip malkos Joninių lauže.

Kaip Probolan 50 padės Tau pasiekti tokius rezultatus?

Tačiau nieko daugiau! Jei suvalgysite sviesto, jis bus sudegintas kaip kuras. Jei suvalgysite sviesto su duona, suveiks oksidacijos pirmumo taisyklė.