Numesti svorio gulėti ant nugaros.


numesti svorio gulėti ant nugaros

Sutikime — esame įpročių vergai, o miego pozos — irgi įpročiai. Kokią gi įtaką sveikatai turi jūsų pamėgta miego poza ir kaip nedidelėmis gudrybėmis galima ją patobulinti, aiškinasi shape. Priešingai nei tada, kai veidu įsikniaubiama į pagalvę, miegant aukštielninkam sunkio jėga spaudžia veidą ir krūtinę, o tai naudinga turintiems gastroezofaginį refliuksą. Kai galva šiek tiek pakelta, pilvas yra žemiau stemplės, tad mažesnė tikimybė, kad rūgštis ir maistas kils aukštyn.

Efektyviausi pratimai nugaros liekninimui

Susiję straipsniai Mūsų protėviai miegojo kitaip. Ir buvo gerokai sveikesni   69 Tačiau būkite atsargūs tie, kas knarkia — jei jums miego apnėja miego sutrikimas, kai miegant protarpiais nutrūksta ir vėl atsinaujina kvėpavimasmiegojimas aukštielninkam jums — netinkamiausia poza.

Beje, tokia poza saugo ir nuo raukšlių — nauda dar ir grožiui, kuri mus tikrai džiugina. Antra pagal naudingumą sveikatai miego poza — miegojimas ant numesti svorio gulėti ant nugaros šono Jei jums labiausiai prie širdies susiriesti ir miegoti ant šono, ekspertai rekomenduoja gulėti ant kairio šono.

Dėl padidėjusio spaudimo kraujagyslėms, naktį jūs dažniau vartotės — taip kūnas stengiasi prisitaikyti prie sutrikusios kraujotakos.

Rezultatas — neramus miegas. O miegant ant kairio šono, kraujas grįžta į širdies ir kraujagyslių sistemą, aiškina Šarlotsvilio neurologijos ir miego medicinos centro medicinos reikalų direktorius daktaras Christopheris Winteris.

Nuorodos kopijavimas

Anot Amerikos chiropraktikos asociacijos, taip naktį tolygiau paskirstomas svoris, taigi ryte nepabusite, jausdami diskomfortą, kaip kai kuriems nutinka. Kiek prastesnis variantas — miegojimas ant dešinio šono Jei kietai užmiegate, gulėdami ant dešinio šono, atsiranda rizikos sveikatai.

numesti svorio gulėti ant nugaros lengvas pigus būdas numesti svorio

Dešinėje kūno pusėje yra visa širdies ir kraujagyslių sistema, tad didesnis spaudimas šiai kūno pusei susiaurina šonkaulių lanką ir apkrauna plaučius. Na bet neskubėkite baugintis — jei iš esmės sveikata gera, nėra priežasčių nuogąstauti, kad miegojimas ant numesti svorio gulėti ant nugaros šono bus žalingas. Kita vertus, jei turite nusiskundimų, pvz.

dešimtys vienetų svorio

Patarimas, kaip pagerinti šią miego pozą: Jei vis tik laikotės dešinės, J. Toli gražu ne idealus variantas — miegoti užkėlus vieną koją ant kitos Miegojimas užkėlus vieną koją ant kitos neišeis į gera sveikatai.

Nugaros skausmai: lumbago

Miegant vadinamąja horizontaliojo medžio poza, kai viena koja sulenkta ir užkelta ant kitos įprastai kelias pasuktas į krūtinės pusębus daugiau žalos, nei naudos sveikatai. Netolygus svorio paskirstymas, kai viena koja numesti svorio gulėti ant nugaros labiau, galiausiai gali būti žalingas sveikatai. Patarimas, kaip pagerinti šią miego pozą: Jei naktį pabundate, sulenkę kairę ar dešinę koją, su įremtu keliu į pilvą, pamėginkite įsidėti tarp kojų pagalvę, siūlo J.

numesti svorio gulėti ant nugaros numesti svorio rexulti

Numesti svorio gulėti ant nugaros miego poza — miegojimas ant pilvo kniūbsčiomis Apgailestaujame, mėgėjai miegoti ant pilvo.

Suprantame — mėgstate įsiremti veidu į ištiestas rankas, tačiau ekspertai įspėja — taip miegant, didžiausia tikimybė ryte pabusti, jaučiant skausmą ir diskomfortą.

Ryte tikėtinas kaklo raumenų patempimas.

allina sveikatos priežiūra svorio netekimas amy svorio metimo paketas

Patarimas, kaip pagerinti šią miego pozą: Iškeiskite didelę minkštą pagalvę į ploną, kietoką pagalvę. Tada kaklas nepakils taip aukštai ir taip stipriai neišsiries stuburas, teigia A. O kad miegant ant pilvo būtų geresnė kraujotaka, J. Robart pataria pasidėti vieną ar dvi pagalves po dubens sritimi.