Numesti svorio prieš pat gimdymą


Kaip atsikratyti svorio po gimdymo Visiškai normalu, kad laukiantis priaugai svorio.

Kaip numesti svorio? NeBadavimas 8-9 dienos. Mano rezultatai -5,7 kg. Ką valgau?

Juk tavo kūnas atliko tokį didelį darbą! Jis į pasaulį atvedė naują gyvybę ir  jam reikėjo prikaupti atsargų ne vienam, o dviems žmonėms.

Nuorodos kopijavimas

Todėl suprask, kad priaugti kilogramų laukiantis nėra nieko gėdingo. Tačiau po gimdymo atgauti formą juk norisi ir dažnai auginant mažą vaikelį tai gana nelengva užduotis.

riebalų nuostoliams

Bet naudojantis keliais patarimais kontroliuoti savo svorį bus šiek tiek lengviau, tad dalijamės idėjomis, kaip sau padėti atsikratyti svorio likusio po nėštumo. Pajudėk Nors numesti svorio prieš pat gimdymą mėnesiais po gimdymo sportuoti išvis nerekomenduojama, visgi pajudėti reikėtų.

Gydytojai pataria pradėti nuo lengvo pasivaikščiojimo po parką ar po kiemą, kiekvieną dieną po truputėlį didinant nueinamus atstumus. Tačiau jokiu būdų nepersistenk ir neviršyk savo galimybių ribų.

  • Kad klestėti svorio
  • Norint numesti svorio po gimdymo badauti nereikia | chooseklaipeda.lt

Pasirodo, netgi pastumdžius vaiko vežimėlį kelis šimtus metrų, sudega nemažai kalorijų. Taigi pradėjus judėti po truputėlį, nespaudžiant savęs, galima pasiekti svorio kritimą ir geresnę, lengvesnę savijautą.

vienos krypties pirmenybės jums prarasti svorio kaip sudeginti riebalus nuo jūsų įstrižainių

Svarbu papildyti savo racioną maistingais produktais turinčiais lieso proteino, pilno grūdo patiekalais, šviežiomis daržovėmis ir vaisiais bei pieno produktais tokiais kaip varškė, rūgpienis, liesas pienas. Tačiau svarbu atsiminti, kad nevalia kankinti savęs  jokiomis dietomis ir griežtais reikalavimais. Po gimdymo moters kūnas turi atsigauti, tad negalima jam trukdyti laikantis kokių nors dietų, tuo labiau, atsimink, kad maitinant kūdikį prie įprasto kalorijų skaičiaus turi prisidėti kalorijų, tad vidutiniškai moters dienos kalorijų skaičius būna net apie kcal.

būklė, kai jūs negalite numesti svorio

Svarbiausia subalansuoti mitybą ir maitintis kokybišku maistu mažomis porcijomis. Tokiu būdu ir jausiesi geriau, ir svoris, nors po truputį, ims normalizuotis.

  • Padės jums prarasti riebalus
  • Atliekant svorius deginami riebalai
  • Tai ir padidėjęs cirkuliuojančio kraujo kiekis, didėjanti placenta ir gimda, gausėjantys vaisiaus vandenys.
  • Susituokusi pora kartu numeta svorio
  • Dietoms - ne!
  • Kodėl sulėtėja svorio metimas
  • Kaip numesti svorio po gimdymo? 6 originalūs ir saugūs būdai - Sveikata

Gerai numesti svorio prieš pat gimdymą Nors šis patarimas skamba gana juokingai, kai augini kūdikį, bet miegas — neatsiejamas sveikatos ir netgi lieknėjimo atributas. Išsireguliavęs miego ritmas dažnai atnešą nemažai žalos moters organizmui, o kadangi miego auginant vaiką suderinti yra neįmanoma, privalu skirti bet kurią laisvą minutę poilsiui. Vos tik atsiranda galimybė numigti — neabejodama ja pasinaudok, taip bent truputį pagerinsi medžiagų apykaitą.

numesti svorio prieš pat gimdymą svorio metimo purškiklis

Jei pastoviai papildysi savo energijos išteklius miegu, apsaugosi save nuo alkio priepuolių, kuriems užplūdus prisikimši tuščių angliavandenių. Tad, patartina miegą nustatyti vienu iš savo prioritetų, nes juk nėra nieko blogiau už piktą ir neišsimiegojusią mamą.

numesti svorio prieš pat gimdymą

Kadangi po gimdymo visi drastiški ir staigūs gyvenimo būdo pokyčiai neišeina į naudą nei mamai, nei vaikui, derėtų nepersistengti norint atsikratyti papildomų kilogramų. Juk sveikata ir gera savijauta yra svarbiausia, o ją pasieksi tik subalansavusi mitybą, saikingai judėdama ir pakankamai pailsėjusi. Tad, nespausk savęs ir lieknėk protingai.

Ir kas tai įmanoma? Jūs klausiate. Tiesą sakant, teisingas ir subalansuotas maistas gali būti labai skanus. Naudokite šiuos produktus: daržovės ir vaisiai; virtos ir kepta mėsa ir žuvis mažai riebalų ; grūdai; kai kurie džiovinti vaisiai jei tikrai norėjote saldaus. Daržovės ir vaisiai yra tinkamos mitybos dalis, kurios turėtų būti laikomos moterims po gimdymo Pridėkite gerą vitaminų ir mineralų kompleksą tokiai dietai: dėl to jūsų kūnas kompensuos maistinių medžiagų trūkumą ir nustosite valgyti viską.