Praranda 15 kūno riebalų per 12 savaičių, Tiesa apie masės auginimą


praranda 15 kūno riebalų per 12 savaičių

Jai antrina ir vaistininkė Jūratė Vaičiūnienė, teigianti, kad sveikam žmogui dietos nereikalingos. Su šiomis specialistėmis kalbame, kaip rasti tinkamiausią maitinimosi būdą pertekliniame informacijos sraute, kuriame neišvengiamai susiduriame ir su neracionaliais patarimais ar įsisenėjusiais mitais. Kultūroje, kurioje įvaizdis yra viskas, mes galime padaryti bet ką dėl geresnio atvaizdo veidrodyje.

Visgi neįvertiname, jog nei viena mažesnio nei kilokalorijų dieta nepraeina be pasekmių.

Iš būtinų riebalų formuojasi dalis ląstelių membranos, smegenų audinys, nervų apvalkalai, kaulų čiulpai, taip pat tai riebalai, kurie supa svarbiausius vidaus organus, taip juos apsaugodami. Mažesni nei būtinas riebalų kiekis sukels sveikatos ir organų veiklos sutrikimus. Net ir minimalios ribos siekimas gali būti pavojingas, tad fitneso atstovai minimalaus riebalų kiekio stengiasi laikytis tik varžybų periodu. Kokios riebalų masės reikėtų siekti? Bet jūsų jėga ir sportinis pajėgumas gali sumažėti.

Pasekmes sveikatai dažniausiai pajaučiamos ne iš karto, o tik po mėnesio ar pusmečio. Jos gali pasireikšti ir kitoje kartoje, kai dietos laikosi besilaukianti moteris.

koks svorio netekimo papildas yra saugus

Deja, šis poveikis išoriškai kurį laiką nepastebimas, todėl dietų besilaikantieji apie tai nesusimąsto. Tokie ženklai, kaip slenkantys plaukai, sausėjanti ar vystanti oda, jautri burnos gleivinė, dantų jautrumas išduoda, jog organizmui trūksta maistinių medžiagų.

Mitybos specialistas Sujeta: ko valgyti reikėtų dažniau ir ko geriau atsisakyti   7 Kalbant apie trumpalaikius sportuojančio žmogaus pokyčius, svarbu pabrėžti ne tik dažniausiai akcentuojamą svorio metimą, bet ir kitus sportuojančio žmogaus siekius. Visų pirma, jums reikėtų išsikelti esminį sporto tikslą, kaip — numesti svorio, padidinti raumeninę masę, ištvermę, o gal pagerinti sveikatą?

Gydytojai tai apibūdina paprastai: jei mažo kaloringumo — mažiau nei kilokalorijų — dieta užsitęsia ilgiau nei septynetą dienų, organizmui gresia mitybos nepakankamumas.

Riebalus organizmas saugo toms situacijoms, kai šaltyje reikia išlaikyti kūno temperatūrą ar turėti rezervą bado atveju.

praranda 15 kūno riebalų per 12 savaičių normalus laikas numesti svorio

Dietologė teigia, jog dėl šių priežasčių, nuolat su tam tikrais tarpsniais besilaikant griežtų dietų, organizme neproporcingai padidėja riebalinė kūno masė, tad pasiekiama priešingo nei tikimasi efekto.

Dėl didėjančios riebalinės kūno masės lėtėja metaboliniai procesai ir medžiagų įsisavinimas, savo ruožtu kūnas su maistu gaunamą energiją pradeda kaupti vietoj to, kad išeikvotų.

Siekis radikaliai sumažinti riebalinę kūno masę taip pat yra žalingas.

Nuorodos kopijavimas

Tam tikrų medžiagų įsisavinimas, cheminės organizmo reakcijos, ląstelių atsinaujinimo procesai vyksta riebaliniame audinyje. Tai aktualu praranda 15 kūno riebalų per 12 savaičių vyrams, tiek moterims, visgi moterims tai svarbiau dėl reprodukcinių organizmo galimybių praranda 15 kūno riebalų per 12 savaičių.

praranda 15 kūno riebalų per 12 savaičių svorio netekimas Jeremy Kyle

Galiausiai turime žinoti, kad su maistu gaunami riebalai yra didžiausias kūno energijos šaltinis, riebalai įeina į visų kūno ląstelių sudėtį, o poodinis riebalinis sluoksnis atlieka apsauginę vidaus organų funkciją — apsaugo juos nuo karščio, šalčio ir netgi traumų.

Kūno masę sumažinti daugiau nei 4 kilogramais per mėnesį nerekomenduojama bet kokį kūno masės indeksą turintiems žmonėms. Dietologė E. Gavelienė teigia, kad 4 kilogramais per mėnesį sumažinti svorį saugu tik sergantiems nutukimu, tai yra, turintiesiems didesnį nei 30 kūno masės indeksą. Jei kūno masė svyruoja antsvorio ribose kūno masės indeksas nuo 25 iki 30tuomet organizmas nepatirs žalos kūno masę mažinant 2 kilogramais per mėnesį.

Svarbiausia — visi šie procesai turi būti daromi ne žmogui pasiskaičius internete esančių patarimų, o prižiūrint gydytojui dietologui.

Kūno sudėjimo tipai (endomorfas, mezomorfas, ektomorfas)

Vaistininkė Jūratė Vaičiūnienė, profesionaliai užsiimanti kūno rengyba, iš savo patirties teigia, jog tik reguliari subalansuota mityba užtikrina ilgalaikius kūno masės reguliavimo ir geros savijautos rezultatus. Savaime suprantama, tai jau nebe dieta, o visavertis mitybos režimas.

Nei fiziologiškai, nei psichologiškai žmonės nesugeba atlaikyti griežtų dietų maratonus — jie tik lieknėjimo simbolis svorio netekimas, išvargsta ir praranda viltį.

Reguliariai, saikingai ir mėgaujantis Kalbėdamos apie sveiką subalansuotos kūno masės išlaikymo būdą, abi specialistės vieningai sutaria — reguliarūs valgymai kas tris valandas, o paskutinis valgymas — likus trims valandoms iki miego.

Mūsų draugai

Žmonėms rekomenduojami keturi — penki valgymai per dieną, iš kurių trys — pusryčiai, pietūs ir vakarienė, o likusieji — užkandžių forma. Nepaprastai svarbi ir valgymo kultūra, kurios senosios tradicijos Lietuvoje išnyko, o naujosios dar nesusiformavo.

praranda 4 kūno riebalus per 2 savaites

Valgymui turi būti skirtas laikas ir dėmesys — tam tikru reguliariu metu, prie padengto stalo, su šeima ar draugais vietoj televizoriaus. Tik tuomet žmogus geba pajusti sotumo ir pasitenkinimo maistu jausmą.

praranda 15 kūno riebalų per 12 savaičių prarasti kūno riebalų riebalai