Prarasti 10 kūno riebalų per 2 mėnesius


Tiesa apie masės auginimą 4. Norint priaugti raumenų, jūs turite valgyti, tiesa? Manau, visi sutiksime su tuo. Jei jūs esate natūralus, jūs negalėsite priaugti raumenų, kol jūs nesuvalgysite pakankamai kalorijų ir atitinkamų medžiagų turinčio maisto, kad skatinti raumens augimą. Jeigu jūs nesuvalgote pakankamai, jūsų kūnas nebus optimalioje raumenų auginimo būsenoje.

Pokerio lošėjas susilažino iš savo kūno: rezultatas atima kvapą

Tiesa pasakius, yra šansas, kad jūs netgi prarasite raumenis, nepaisant sunkių treniruočių. Taigi, logiška būtų mintis — kuo daugiau valgai, tuo daugiau augi, tiesa? Nors ir tiesa, jog jei jūs nesuvalgote pakankamai maisto, raumenų augimas bus pristabdytas, bet tai dar nereiškia, kad kuo daugiau jūs valgote, tuo daugiau jūs augate.

Žinoma, tai tiesa — kuo daugiau valgote, tuo didesniu tampate. Tačiau tai nereiškia, kad jūs tapsite raumeningesniu. Šie samprotavimai priveda prie išvados — viena iš didžiausių klaidų, kurią gali padaryti sportininkas — valgyti daug nevertingo maisto ir priaugti nemažai riebalų, skatinant raumenų auginimą.

prarasti 10 kg riebalų per 2 savaites

Supraskite, jei jūs esate natūralus, jūsų kūnas turi ribotas galimybes auginti raumenis. Raumenų prieauglis priklauso nuo kūno galimybių pasisavinti baltymus. Baltymų pasisavinimas tiesiogiai priklauso nuo testosterono lygio, insulino jautrumo, raumenų skaidulų sandaros ir kitų dalykų. Jūs galite suvalgyti kiek norite daug maisto, bet jūs natūraliai nepadidinsite kūno galimybių. Valgant daugiau maisto, nei jūsų kūnas gali panaudoti ves prie riebalų augimo.

Analogas Aš panaudosiu statybinikų pavyzdį, kad paaiškint šitą.

5 garantuoti triukai, kaip numesti svorio be dietų

Įsivaizduokite, kad jūsų raumenys yra namas, kurį jūs statote. Plytos — tai baltymai, tuo tarpu pinigai, kuriuos mokate statybininkams — riebalai ir angliavandeniai.

Statybininkai yra įvairūs faktoriai, įtakojantys baltymų pasisavinimo procesą, o mašinos, pristatančios medžiagas statybininkams — insulinas hormonas, pristatantis medžiagas į audinius. Jei jūs neduosite statybininkams pakankamai plytų, jie nestatys namo taip greit, kaip norite. Taigi, nepakankamas proteino vartojimas stabdo raumenų augimą.

Savaime suprantama, dauguma žmonių yra labai skeptiški, todėl būtent dėl jų mes pristatome šį straipsnį, kuriame pristatysime tyrimų rezultatus ir specialistų nuomones apie mitybą ir svorio metimą.

Tęsiant, jei jūs nemokėsite statybininkams atitinkamų algų riebalai ir angliavandeniaijie nebus motyvuoti sunkiai dirbti. To pasekoje, namas nebus statomas greitai.

prarasti riebalus 3 mėnesius

Tiesa pasakius, jei jūs sumažinsite statybininkų algas, jie gali supykti, pradėti streiką ir pradėti griauti namą kataboliniai procesai dėl per mažo kcal kiekio. Taigi — valgant per mažai maisto neleis auginti raumenų norimu greičiu. Kas nutinka, jeigu nusiunčiame daugiau plytų proteino statybininkams? Na, jie galės greičiau statysi namą, nes jiems netrūks medžiagų.

CAMP kodėl jis toks svarbus svorio metimui?

Tačiau kažkuriuo momentu padidintas plytų tiekimas nebepadės — juk darbininkai gali atlikti tik tam tikrą darbą per tam tikrą laiko tarpą. Sakykim, jūsų darbuotojai gali pakloti plytų per dieną, tai jiems atvežt plytų nėra naudinga — tai yra daugiau, nei jie gali sunaudoti. Taigi, per didelis kiekis plytų bus nenaudingas. Taip pat, jei jūs padidinsite darbininkų algas kcal kiekįyra šansas, kad jų motyvacija padidės ir jie statys namą greičiau.

Prolesan Pure - saugus svorio kritimas, atsiliepimai, pirkite dabar

Tačiau, kaip ir su plytomis, jie turi ribotas galimybes ir kažkuriuo momentu nebegalės statyti namo greičiau. Tad jūs galite kelti algas kiek norite, bet tai nepaspartins namo statybos.

Ką aš noriu pasakyti — jūs negalite priversti savo kūno auginti raumenis greičiau, valgant per prievartą.

ženšenio riebalų degintojas

Didinamas kalorijų ir medžiagų kiekis turės teigiamą poveikį iki tam tikro taško. Visos kcal, virš šio taško eis i riebalų atsargas. Taigi, nors ir tiesa, kad kuo daugiau valgote, tuo didesniu tampate, tačiau per didelis kiekis maisto virs riebalais. Kiek raumenų mes iš tikro galime užauginti?

Šios problemos ištakos yra tikėjimas, kad mes galime užauginti daug raumenų greitai. Tiesa sakant, aš mačiau daugybę jaunuolių, kurie skundžiasi, kad priaugo tik 5kg per 2 mėnesius! Nenoriu būti blogų naujienų šaukliu, tačiau jūsų kūnas negali taip greitai auginti raumenis… net prarasti.

Paprastai, aš neturiu problemų su žmonėmis, turinčiais aukštus siekius. Tačiau būtent šiuo atveju, tikėjimas, kad įmanoma priaugti raumenų greitai gali vesti prie blogos mitybos ar net steroidų naudojimo dėl to, kad nepriaugote 10kg per 3 mėnesius….

Prolesan Pure – Lieknėjimo

Aš esu čia, kad pasakyčiau viską tiesiai — daugeliui jūsų tai nepatiks, tačiau tokia yra tiesa. Net idealiausiomis sąlygomis ideali dieta, treniruotės, papildai, atsistatymas statistinis vyras gali priaugti nuo 0.

Tai yra kiekis, kurį jūs galite priaugti natūraliai. Taigi, kalba eina apie 0. Tai gali prarasti svorio protinę jėgą kaip labai mažai, tačiau jūs galite priaugti 6 — 10kg per metus. Prarasti 10 kūno riebalų per 2 mėnesius, kad įmanoma priaugti daugiau masės nepriaugant riebalų, kai jūs priaugate raumenų, padidėja ir jūsų glikogeno, bei vandens raumenyse, kiekis.

Tiesa apie masės auginimą

Daugiau raumenų reiškia daugiau glikogeno. Jūs galite padidinti prarasti 10 kūno riebalų per 2 mėnesius atsargas 40g kiekvienam g raumenų.

Taigi, jei priaugate 5kg raumenų, jūsų glikogeno atsargos padidėja ~2kg.

Priaugęs 5kg raumenų, jūs sversite 7kg daugiau! Yra šansų, kad jei jūs priaugate daugiau nei 1.

Kaip numesti svorio? -10kg per 15 min dėka šio triuko.

Jei neįmanoma priaugti daugiau nei kilogramo raumenų per mėnesį apie 3kg per 3 mėn. Tame tarpe yra zona, kurioje jūs atrodote praktiškai toks pats — nepakankamai liesas ir nesimato raumenų separacijos.

Tame taške, net priaugus pora kg riebalų, jūs nepastebėsite skirtumo. Dar prisideda tas faktas, kad jūs matote save kasdien, todėl nepastebite mažo skirtumo. Bet jei jūs sveriate kg, tie 3 procentai gali reikšti 3 kg riebalų! Taigi, sportininkas galėjo priaugti 3kg raumenų, Pakartokite tai kelis ciklus ir jūs galite priaugti 10kg riebalų. Vieną dieną jūs atsikelsite ir pamatysite storulį veidrodyje, kuriam reikės ryškintis, kad atrodyti padoriai.

Kas mus priveda prie sekančio skyriaus… Valgome daug, po to ryškinamės: gerai ar blogai? Tradiciškai, kultūrizmo ciklai yra skirstomi į auginimo ir ryškinimo.