Priežastys mesti svorį, 6 priežastys, kodėl nepavyksta numesti svorio


Jums gali patikti

Egzistuoja šimtai svorio metimo programų, įvairiausių dietų ir sporto rūšių, žadančių, kad svoris kris taip greitai, kad net nespėsite pirkti keliais dydžiais mažesnių drabužių.

Vis dėlto sulieknėti pavyksta ne visiems norintiems.

priežastys mesti svorį super riebalų degintojas

Šios klaidos gali būti priežastis, kodėl nepavyksta numesti svorio. Visų mūsų kūnai yra skirtingi, taigi ir į skirtingas dietas reaguoja ne vienodai. Izraelio mokslininkai atliko tyrimą, kurio metu paaiškėjo, kad nors dalyvavusių priežastys mesti svorį tos pačios dietos, jie maistines medžiagas pasisavino skirtingai, taip pat varijavo jų cukraus kiekis kraujyje.

  1. Lauren svorio netekimas
  2. Kas dėl to kaltas ir ką daryti?
  3. Kaip numesti svorio virš 45
  4. 6 priežastys, kodėl nepavyksta numesti svorio - DELFI FIT
  5. 10 priežasčių, kurios trukdo mesti svorį. Ir patarimas dėl svarstyklių

Prieš pradėdama laikytis dietos, pasitarkite su savo gydytoju ar dietologu ir kartu sudarykite planą, kuris tinka būtent jums. Jūsų kūnas funkcionuoja geriausiai, kai yra laikomasi miego ritmo, tad jį rekomenduojama išlaikyti net ir laisvadieniais bei savaitgaliais.

riebalų deginimas cwiczenia kitchari svorio metimo rezultatai

Nusistatykite tinkamiausias sau miego ir kėlimosi valandas ir pasistenkite nuosekliai šio tvarkaraščio laikytis. Tai padės greičiau užmigti ir geriau miegoti.

Nuorodos kopijavimas

Nepatingėkite užsirašyti, ką valgote. Taip susidarysite vaizdą ne tik apie kalorijas, bet ir apie tai, ar suvartojate pakankamai reikiamų maisto medžiagų. Tyrėjai atrado, kad žmonės dažniausiai suvalgo maždaug 92 procentus savo lėkštės turinio, nesvarbu, ar jie alkani, ar ne.

Jei jūsų naudojamose lėkštėse telpa daugiau nei viena porcija, greičiausiai, pati to nežinodama, kasdien svorio netekimas Camilla. Naudokite mažesnes lėkštes ir įsitikinkite, kad jūsų suvartojamos porcijos nėra per didelės.

Riebalai yra būtini metant svorį, tik svarbu pasirinkti tinkamus.

6 priežastys, kodėl nepavyksta numesti svorio

Savo dietą papildykite sveikaisiais riebalais. Pavyzdžiui: alyvuogių aliejumi, avokadais, riešutais, riebia žuvimi, linų sėklomis.

priežastys mesti svorį

Koristolis mažina jūsų kūno jautrumą insulinui, o tai gali vesti link didžiausio pilvo priešo: streso valgymo. Raskite sau priežastys mesti svorį būdą suvaldyti stresą — tai gali būti meditacija, vaikščiojimas, dienoraščio rašymas, pokalbiai su psichologu ar artimu draugu. Žiūrėkite ne tik į pavadinimą, bet ir į sudėtį.

priežastys mesti svorį

Tik išskyrus tada, kai kalba eina apie skrandį. Jūsų mikrobiomas priežastys mesti svorį svarbų vaidmenį įvairiose jūsų sveikatos srityse, taip pat ir cholesterolio lygyje, liemens apimtyje, svoryje.

priežastys mesti svorį

Svarbiausia yra įvairovė, nes skirtingos bakterijos yra atsakingos už skirtingas roles. Vartokite probiotikus ir nepamirškite valgyti kuo priežastys mesti svorį raugintų produktų — tai priežastys mesti svorį gerųjų bakterijų skaičiaus augimą jūsų mikrobiome.

5 priežastys, kodėl nesiseka sulieknėti

Vietoj to, kad visa galva nertumėte į naują mitybos rutiną, pamažu darykite nedidelius dietos pokyčius ir stebėkite savo savijautą. Pabandykite valgyti ne su dominuojančia ranka, padėkite šakutę po kiekvieno kąsnio ir kaskart atsikandus kramtykite mažiausiai 50 kartų.

Net jei iš pradžių svoris krito labai lengvai, ateina momentai kai numesti darosi vis sunkiau. Štai 20 dažniausiai pasitaikančių priežasčių, kodėl svoris nekrenta.

Be to, aisiais atliktas tyrimas atskleidė, kad jei galvojate, kad jūsų DNR lemia jūsų liemens apimtį, labiau tikėtina, kad darysite sveikatai nepalankius sprendimus. Nežiūrėkite į savo tėvus, galvodama, kad tai — jūsų ateities atspindys.

Prisiminkite, kad jūsų svoris ir sveikata yra jūsų rankose.

  • 20 priežasčių, kodėl nekrenta papildomi kilogramai - DELFI FIT
  • Kontaktai 20 priežasčių, kodėl jums nepavyksta numesti svorio Sportuoji, sveikai maitiniesi, darai viską, kad numestum svorio, o jis vis tiek nekrenta?
  • Kūno liekni riebalai

Atsisakykite cukraus pakaitalų, nes jie taip pat gali iššaukti cukraus poreikį. Anksti ryte suvartokite pakankamai proteino, tai vėliau net procentų sumažins norą suvalgyti kažką saldaus.

priežastys mesti svorį

Taip pat visada perskaitykite produktų sudėtis, iš šalies sveiki produktai gali būti pilni cukraus.