Sveikas 10 kg svorio metimas


Ir visai neatrodė išsekusi, netgi priešingai — švytėte švytėjo ir mielai dalijosi patirtimi. Japoniška dieta pažiūrėti atrodo visai patraukli — maisto produktų daug, jų kiekis pakankamas.

Sąžiningai to laikantis, įmanoma per dešimt savaičių numesti apie dešimt kilogramų. Sveikas 10 kg svorio metimas kiekvieną savaitę stabiliai šiek tiek sumažės antsvoris, sumažės širdies ir kraujagyslių ligų, diabeto ir insulto rizika.

Naujausi įrašai

Geri patarimai, kaip numesti 10 kg per 10 savaičių: Sumažinti kalorijų suvartojimą. Kiekvienas 0,5 kg kūno masės yra maždaug kalorijų. Kalorijos yra energijos saugyklos, gaunamos iš suvartoto maisto. Dauguma kalorijų yra sunaudojamos atlikti kasdienines veiklas valyti dantis, tvarkytis namuose, dirbti.

Darbas prasidėdavo septintą valandą ryto. Dirbdavau iki 15 valandos, kitą dieną — nuo 15 iki 22 valandos.

Sveikas 10 kg svorio metimas yra kalorijų perteklius, kūnas jas kaupia kaip riebalus ir dėlto didėja svoris. Jeigu tikslas yra per 10 savaičių sulieknėti 10 kg, tada reikėtų stengtis numesti per savaitę 1 kg svorio, o tai reiškia, sumažinti kalorijų suvartojimą kalorijų.

Marija, 28 metai

Valgyti liesiau. Norint numesti 10 kg, labai deginti pečių riebalus sveika mityba.

sveikas 10 kg svorio metimas riebalai puola riebalų degintojus

Visada rekomenduojama prieš laikantis dietos pasitarti su gydytoju, kas geriausiai jums tinka. Į dienos valgiaraštį įtraukti daug daržovių ir vaisių. Rinktis liesą mėsą kalakutieną, vištieną, žuvįbaltymus ankštines daržoves pupeles ir kiaušinius.

Navigacija tarp įrašų

Vartoti visadalių grūdų makaronus ir duoną, o ne baltą duoną, batonus ir bandeles. Gerti daug vandens ir liesą pieną, kuris papildytų organizmo kalcio atsargas.

sveikas 10 kg svorio metimas

Kalorijų suvartojimą kasdien sumažinti — kalorijų, kad bendras kalorijų suvartojimas per dieną būtų mažesnis. Sveikas 10 kg svorio metimas fiziškai aktyvesniems.

Du iššūkiai - Justina, ar sumažėjęs svoris nuteikė maloniai? Ar visgi džiugina ne tik fizinė išvaizda?

Mankšta ir kalorijų sumažinimas yra svarbiausi dalykai, norint sulieknėti. Išsikelti tikslą sudeginti — kalorijų per dieną. Lengviausia sudeginti kalorijų yra nueinant apie 5 kg.

Eiti tokiu žingsniu, kad šiek tiek paintensyvėtų kvėpimas, bet, kad būtų galima palaikyti pokalbį.

Sekite mus:

Kitos kalorijas deginančios veiklos yra važinėjimas dviračiu, šokiai, bėgimas, plaukimas, slidinėjimas ir pan. Norint išeikvoti rekomenduojamą kiekį kalorijų, dviratį minti reikia 41 — 68 min.

sveikas 10 kg svorio metimas ledinis karštas riebalų praradimas

Didinti ištvermę. Daugiau kalorijų sudeginti ir paspartinti medžiagų apykaitą galima, įtraukus į savo savaitės dienotvarkę ištvermės treniruotę. Raumenų audiniai degina kalorijas net poilsio metu.

  1. Balerinų dieta: per 10 dienų - 10 kg ir jokio alkio | chooseklaipeda.lt
  2. Svorio metimas su surya mudra
  3. Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį.
  4. Po dvejų metų kančių atrado lieknėjimo receptą: per 3 mėnesius numetė 10 kg - DELFI Sveikata
  5. Minus 10 kg per 13 dienų nebadaujant. Išbandžiusiųjų atsiliepimai | chooseklaipeda.lt
  6. Svorio netekimas kodėl aš neprarandu

Kuo daugiau raumenų audinių, tuo daugiau kalorijų sudeginama per dieną. Rekomenduojama įtraukti pratimus, kurie treniruoja visas pagrindines raumenų grupes pečių, krūtinės, nugaros, rankos ir kojos. Tinka tokie pratimai atsispaudimai, pritūpimai, prisitraukimai, pratimai su svareliais, elastinėmis juostomis ir pan.

Stiprinti kūną.

sveikas 10 kg svorio metimas Zeus svorio netekimas

Reikėtų išsikelti tikslą atlikti širdies ir kraujagyslių sistemą stiprinančius pratimus beveik kiekvieną savaitės dieną. Per savaitę kardio pratimus reikėtų daryti bent min. Rekomenduojama 2 — 3 dienas daryti jėgos, o likusias 2 — 3 dienas — ištvermės treniruotes. Laikantis tokio sporto grafiko ir subalansuotai maitinantis, galima per savaitę numesti 1 kg ir po 10 savaičių — 10 kg.

Kaip numesti svorio? -10kg per 15 min dėka šio triuko.

Vesti mitybos dienoraštį. Mitybos dienoraštyje reikėtų kasdien pažymėti viską, ką per dieną suvalgote.

Kaip ištirpdyti pilvo riebalus?

Pasidalyti savo progresu su patikimu žmogumi, kuris palaikytų morališkai laikytis dietos ir sportuoti.

Be to, reikėtų sugalvoti savęs apdovanojimo sistemą, kuri motyvuoti nemesti tikslo.

Nuorodos kopijavimas

Pavyzdžiui, pažadėkite sau nusipirkti širdies ritmą ir aktyvumą nuolat stebinčią išmaniąją apyrankę, kai numesite 5 kg. Tai motyvuos tęsti susidarytą lieknėjimo planą, kol pasieksite trokštamų rezultatų. Jūsų komentaras Komentarų nėra.