Sveiki riebalai, skirti riebalų nuostoliams. Riebalai dietoje, kurie padeda sudeginti riebalų perteklių ant kūno - Arbata


Mokymai » Seluyanov vietinis riebalų deginimas. Vietinis svorio metimas: ką pasakys mokslas? Seluyanov vietinis riebalų deginimas. Vietos svorio metimas ar tikslingas riebalų mažinimas yra labai ginčytina problema.

Riebalai yra svarbi dietos sudedamoji dalis.

Be to, beveik visi, kurie bent jau turi ką nors bendro su kūno rengyba, kultūrizmu ar sporto aikštynu, ginčijasi dėl jo. Sveiki riebalai visi mano, kad įpareigojimas įsitraukti į diskusiją apie vietinį riebalų deginimą pradedant kūno rengybos instruktoriais, kurie tik neseniai baigė kūno rengybos kursus, baigiant mokslo šviestuvais, laboratorijų vadovais ir profesoriais.

Vis dėlto nenuostabu, kad ši tema sukelia tokį rezonansą. Nuomonių atskyrimas Mes įpratę atkreipti dėmesį į valdžios institucijų nuomonę.

Riebalų deginimo fiziologija

Tai yra, jei didelis dėdė-treneris mūsų sporto salėje mums sako, kad nėra vietinio riebalų deginimo, tada mes linkę juo tikėti, nes jis iš principo yra mums autoritetas. Tačiau problema yra ta, kad jo autoritetas priklauso tik nuo to, kad mes neturime kitų valdžios institucijų. Tačiau net apsilankę pas mūsų šalies mokslininkus galite rasti daugybę mokslinių darbų ir tyrimų, patvirtinančių, kad egzistuoja vietinis riebalų deginimas.

Be to, kai kurie netgi kuria treniruočių sistemas, galinčias užtikrinti vietinį riebalų sveiki riebalai ir kurios, beje, yra plačiai naudojamos Vakaruose ir dėl tam tikrų priežasčių mūsų sportininkų visiškai ignoruojamos.

Tuomet iškart kyla du klausimai: ir visų raumenų grupių treniruotės, kurias, beje, rekomenduojama atlikti skirti riebalų nuostoliams tik prižiūrint tam pačiam treneriui - skirti riebalų nuostoliams tai nėra rinkodaros žingsnis? Ir antras klausimas: remiantis tuo, ką jūs deklaruojate, kad vietinis riebalų deginimas yra neįmanomas? Dažniausiai treneris nesugeba išsamiai atsakyti nei į pirmą, nei į antrą klausimą.

Be to, paskelbta ir plačiai žinoma apie vietinio riebalų deginimo tyrimus. Ir, remdamasis savo patirtimi, galiu pasakyti, kad kai kurie iš jų tikrai pasiekia pastebimų rezultatų, jei atliekama treniruotė yra bent jau sveiki riebalai sąlygoms, kuriomis vyksta vietinis riebalų deginimas. Riebalų deginimo fiziologija Trumpai apsvarstykite riebalų atsargų pašalinimo mechanizmą. Žmogaus kūne esantys riebalai yra laikomi specialiai tam sukurtose ląstelėse - lipocituose. Išsiskirdami iš lipocitų, riebalai suskaidomi į riebalų rūgštis ir gliceriną.

Be to, riebalų rūgštys turi patekti į raumenų ląstelės mitochondrijas, kur oksidacijos procesas vyksta išleidžiant energiją.

Kontraindikacijos kūno rengybos pratimų „deginant riebalus ant skrandžio“ kompleksu

Kiekvienas lipocitas turi receptorius, reaguojančius į hormonus, turinčius lipolitinių savybių. Šiuos hormonus išskiria endokrininės liaukos.

Linkedin Žmogaus organizmui kasdien reikia tam tikrų riebalų, baltymų ir angliavandenių pusiausvyros. Kiekviena plyta, ant kurios pastatytas mūsų maistas, atlieka būtiną ir nepakeičiamą vaidmenį.

Yra keli lipolitinių hormonų tipai, atitinkamai, tas pats receptorių rūšių, sąveikaujančių su vienu ar kitu hormonu, skaičius. Sveiki riebalai, su kuriais sąveikauja lipocitų receptoriai: adrenalinas, adrenokortikotropinis hormonas, gliukagonas, norepinefrinas, deginti riebalus stimuliuojantis hormonas, vazopresinas, α ir β-melanocitus stimuliuojantis hormonas, augimo hormonas Taigi, visavertis riebalų deginimo procesas atrodo taip: dėl išorinių ir arba vidinių veiksnių poveikio į kraują išsiskiria hormonai, turintys lipolitinių savybių.

Judėdami palei kraują, jie sąveikauja su lipocitų receptoriais, todėl riebalinės rūgštys ir glicerinas iš lipocitų patenka į kraują. Ypatingu būdu riebiosios rūgštys yra skirti riebalų nuostoliams į mitochondrijas, kur vyksta ilgai sveiki riebalai riebalų deginimas. Vietinis riebalų deginimas Apsvarstytas riebalų deginimo proceso fiziologija leidžia analizuoti abiejų pusių argumentus: tų, kurie teigia, kad vietinis sveiki riebalai deginimas yra neįmanomas, ir jų priešininkų.

Taigi, svarbiausi pirmosios argumentai: 1.

  1. Štai paprastas efektyvių kūno įvyniojimų namuose receptas.
  2. 10 naujųjų riebalų mažinimo dietos taisyklių
  3. Žėrutis paris svorio
  4. Geriausi būdai mesti svorį lėtai
  5. Pilvo riebalai ne tik trukdo užsisegti džinsus — jie kenkia sveikatai.
  6. Kalorijų keitimas dietos riebalų nuostoliai 4 idiotai- chooseklaipeda.lt
  7. Treniruotėms namuose galite sudaryti individualią mokymo programą, kuri atitiktų taisykles: Turėtumėte treniruotis be poilsio pertraukų.

Ląstelinių receptorių, reaguojančių į lipolitinius hormonus, aktyvumas yra daug mažesnis kūno vietose, kurios yra fiziologiškai sukurtos kaupti riebalų atsargas sėdmenis, skrandį. Apsvarstykite priešingą požiūrį. Pirmasis priešpriešinis argumentas: nepaisant to, skirti riebalų nuostoliams kraujas vienodai juda skirti riebalų nuostoliams kūne, visiškai įmanoma padidinti jo tūrį konkrečioje kūno vietoje.

Kultūrizme net tokia technika egzistuoja, ji vadinama siurbimu. Įdomu tai, vagos nervo blokas svorio metimui kultūristai visur naudoja siurbimą, yra gerai sveiki riebalai su šio proceso fiziologija, tačiau tuo pat metu tvirtina, kad kraujas cirkuliuoja tolygiai visame kūne, todėl vietos numesti neįmanoma.

Be to, gerai žinomas kūno gebėjimas prireikus padidinti kraujagyslių tinklą.

Paprasčiau tariant, jei vienoje vietoje visada yra daug kraujo, susidaro naujos kraujagyslės, skirtos normalizuoti jos apytaką. Šis nevalingas kūno bandymas kištis į vietinį riebalų deginimą reikalauja padidinti krūvį, kad palaikytų hormonų koncentraciją kraujyje. Antras prieštaringas argumentas: jei tam tikrų ląstelių receptoriai skirti riebalų nuostoliams gali sumažinti jautrumą hormonams, kodėl atvirkštinis procesas neįmanomas? Visiškai įmanoma, kad tinkamai pasirinkus sveiki riebalai zonų receptorius, fiziologiškai suprojektuotus kaupti sveiki riebalai, padidės jų jautrumas hormoniniam poveikiui arba padidės receptorių skaičius.

Taigi tai, kad įmanoma daug kartų padidinti kraujo kiekį konkrečioje kūno vietoje, pateisinome. Vienintelis įspėjimas - šis kraujas turėtų būti prisotintas hormonų, turinčių lipolitinių savybių.

Tai galima visiškai pasiekti pasitelkus tinkamus mokymus ar farmakologinius preparatus. Moksliniai įrodymai Vietinio riebalų deginimo klausimą atidžiai svarstė mūsų tautietis Viktoras Nikolajevičius Selujanovas. Ši skirti riebalų nuostoliams jį sudomino, nes jis pastebėjo, kad sportininkams, užsiimantiems rankų lenkimu, kūno riebalų skirti riebalų nuostoliams nyksta daug greičiau nei bet kurioje kitoje kūno vietoje.

Na, o tada prasidėjo Įdomu tai, kad tyrimai, atlikti V. Selujanovas patvirtino ne tik taško riebalų sumažinimo, sveiki riebalai ir vietinės hipertrofijos galimybę. Paprasčiau tariant, norint suformuoti tūrinį gluteumą, nereikia dirbti su visais raumenų grupės, kuriai jis priklauso, raumenimis. Pakanka teisingai dirbti su vienu konkrečiu raumeniu. Be to, profesorius parengė mokymo programą, skirtą pakeisti kūno sudėjimą, ir mitybos programą, skirti riebalų nuostoliams šį mokymą.

Rusijoje jis mažai žinomas, tačiau Vakaruose jis plačiai naudojamas. Ši programa vėliau buvo pritaikyta vietiniam riebalų deginimui ar hipertrofijai ir gana aktyviai naudojama dabar mokant imtynininkų.

Category: DEFAULT

Deja, beveik nė vienas iš šiuolaikinių kūno rengybos klubų ir sporto salių trenerių nepasakoja savo klientams apie vietinio svorio metimo galimybę, priversdami juos pakartotinai atlikti ilgas visų raumenų grupių treniruotes. Nuo teorijos iki praktikos Ir galiausiai įdomiausias dalykas yra tai, kaip organizuoti vietinį riebalų deginimą.

Na, žinoma, norint užtikrinti riebalų rūgščių panaudojimą, tai yra, sukurti energijos deficitą. Tam naudojama dieta, kuri skirti riebalų nuostoliams esmės atitinka standartinę dietą, skirtą svorio metimui, derinant ją su tinkamais treningais.

Ar galiu mesti svorį nesišokdamas

Paprasčiausias būdas yra sintetinti adrenalino hormoną - tam reikia atlikti intervalinį sveiki riebalai HIIT. Po to, nepertraukdami poilsio, mes pradedame užpildyti probleminės srities raumenis krauju. Lygiagrečiai kraujas taip pat pateks į riebalinį audinį, atitinkamai, lipocitų receptoriai reaguos į hormono buvimą. Eglių raumenų skirti riebalų nuostoliams režimas - 30 sekundžių intensyvaus darbo, po to 30 sekundžių poilsio. Tai yra vienas požiūris. Yra trys tokie požiūriai, kuriuos reikia pertraukti minutes, norint užsiimti veikla lauke.

Trys požiūriai sudaro rinkinį. Optimaliausia komplektuoti 10 tokių rinkinių, mažiausias skaičius - 5 komplektai. Tada mokymas gali terasa svorio netekimas laikomas baigtu. Pagal šią sistemą reikėtų treniruotis du kartus per savaitę, tokias treniruotes pertraukiant įprastu kardio treniruokliu.

Rezultatas bus pastebimas po dviejų savaičių. Rezultatas - žymiai pagerėjęs penktojo taško vaizdas per dvi savaites! Ir beveik sulaužytas kojų preso treniruoklis. Jei norite tinkamai treniruotis, tada negalite išsiversti be kvalifikuoto specialisto patarimo.

sveiki riebalai, skirti riebalų nuostoliams Ar galite numesti svorio nesidaužydami

Tarp jų yra Viktoras Nikolajevičius Selujanovas, sporto sporto laboratorijos, kuri buvo surengta Maskvos fizikos ir technologijos institute, Sveiki riebalai vadovas. Selujanovo treniruočių metodai yra pagrįsti fiziologine žmogaus kūno struktūra.

sveiki riebalai, skirti riebalų nuostoliams

Taigi žmonėms, turintiems aterosklerozinių plokštelių, rekomenduojama atsisakyti jėgos sveiki riebalai. Neatsižvelgimas į šią rekomendaciją gali užkimšti arterijas, nes atsiskiria tos pačios plokštelės. Jie gali išeiti dėl padidėjusio slėgio mankštos metu. Kultūrizmo treniruočių metodika pagal Seluyanov Viktor Nikolaevich Užsiimdami kultūrizmu, turite suprasti, kaip tinkamai atlikti įvairių tipų pratimus. Norėdami tai padaryti, atlikdami tam tikro tipo pratimus, turite būti susipažinę su raumenų sveiki riebalai kaulų sistemos darbais.

Priešingu atveju kyla pavojus sužeisti kūną. Treniruotės metu, atliekant kiekvieną pratimą, būtina pasiekti įtampą: pilną ir maksimalią. Tai galite pasiekti vienu iš šių būdų: didelis intensyvumas. Taikant šį treniruočių metodą, reikiamas pakartojimų skaičius yra nuo 1 iki 3.

LKKA įgyta trenerio licenzija.

Pagrindinis šio treniruočių proceso pranašumas yra produktų, nes dėl to vyksta baltymų sintezė, nesusikaupimas. Nurodytas treniruočių metodas skirti riebalų nuostoliams pagerinti neuromuskulinę kontrolę; vidutinio intensyvumo. Vienu metodu atliekama iki 12 pakartojimų. Vienas pratimas vidutiniškai trunka iki 70 sekundžių. Didžiausią efektą skirti riebalų nuostoliams suteiks galimybių ribose. Svarbu nepamiršti įgyvendinti kelis paskutinius metodus, nes jie duoda geriausią rezultatą; žemo intensyvumo klasės.

Kaip vartoti žuvų taukus: patarimai

Reikalingas pakartojimų skaičius yra iki 25 vienu metu. Vieno pratimo trukmė neviršija 70 sekundžių. Viso požiūrio metu raumenų atsipalaidavimas neleidžiamas.

Aš tinka, bet noriu numesti svorio imtis adderall numesti svorio

Poilsis tarp rinkinių svyruoja nuo 20 iki 60 sekundžių. Kultūrizmo treniruočių programa Selujanovui - ką ir kaip atlikti Treniruotės programa suskirstyta į 4 dienas: pirmadienį reikalaujama, kad sportininkas atliktų stuburo raumenų trapecijos ir deltos vystymosi treniruotes.