Svorio metimo spąstai, Ir ką ši praktika turi bendro?


Spausdinti Kaip kasdien valgant duoną numesti svorio? Nors duona yra maisto piramidės pagrindas, šiandien daugelis populiarių dietų ar svorio metimo atstovų rekomenduoja ją išbraukti iš savo kasdienio maisto raciono. Tai netiesa — duona yra būtinas angliavandenių šaltinis, kurio nerekomenduočiau atsisakyti.

svorio metimo spąstai

Rimantas Stukas. Jeigu kada nors laikėtės dietos, žinote, kad duona neretai atsiduria draudžiamų produktų sąrašo viršuje.

Kaip išvengti svorio spąstų?

Pavyzdžiui Atkinso dieta, žadanti greitus svorio pokyčius, siūlo valgyti daug baltymų ir riebalų, tačiau beveik atsisakyti angliavandenių. Anot profesoriaus R.

riebalų nuostolių rūšis

Stuko, gali būti ir atvirkščiai. Tačiau krentantis svoris yra ne riebalai, o vanduo. Tai tikrai nėra naudinga žmogaus organizmui. Be to, yra moksliškai įrodyta, kad tie žmonės, kurie nuolat vartoja tokius grūdinius produktus kaip duona, turi net mažesnę riziką priaugti svorio.

Kaip išvengti svorio spąstų? LT, Kartais nesibaigianti kova su svoriu atrodo kaip pralaimėtas mūšis. Vieną minutę Jūs triuškinamai pirmaujate — sveikai valgote ir kovote su nesveiko maisto potraukiu.

Kokią duoną rinktis? Anot profesoriaus, palankiausia žmogaus sveikatai — ruginė duona su viso grūdo miltais.

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų

Skaidulinės medžiagos, esančios ruginėje duonoje, turi daug naudingų savybių. Ši duona, dėl svorio svorio metimo spąstai spąstai esančių skaidulų, padeda reguliuoti virškinimo trakto veiklą. Ruginėje duonoje yra daug vitaminų B ir E, fosforo, cinko, magnio. Anot VU Medicinos fakulteto atstovo, grūdiniuose produktuose esančios skaidulinės medžiagos labai gerai jungiasi su vandens molekulėmis, kurios padeda užpildyti skrandį ir mes greičiau pajaučiame sotumo jausmą.

Tai padeda apsisaugoti nuo persivalgymo ir nepageidaujamo svorio augimo. Šiandien siūloma didelė gausa duonos produktų, skirtų sveiką gyvenseną propaguojantiems žmonėms.

riebalų netenka vyrai epa ir dha riebalų nuostoliams

Pavyzdžiui, specialiai sportuojantiems skirta duona, kuri praturtinta rugių dribsniais, avižų skaidulomis ir moliūgų sėklomis. Duonos gamintojai teigia, kad besirūpinantys kūno linijomis ir kontroliuojantys savo svorį, šiandien parduotuvių lentynose gali svorio metimo spąstai ne vieną tinkamą duonos rūšį.

Duonos sudėtyje atsiranda ir tokie ingredientai kaip svorio metimo spąstai ar vaisiai, kurie suteikia natūralaus saldumo, praturtina duoną baltymais bei sumažina pridėtinio cukraus kiekį. Su kuo duoną valgyti?

Pagalbos ieškojimo svarba

Anot dr. Stuko, jeigu kontroliuojate savo svorį, vis tiek galite mėgautis duona su kiekvienu savo suvalgomu svorio metimo spąstai, tačiau turite neperžengti savo nustatytos kalorijų ribos. Kadangi duona turi nuo 70 iki kilokalorijų vienoje riekelėje — tai puikiai gali tilpti į jūsų suvartojamų kalorijų normą. Tačiau gabalėlis sviesto 50 kcaltepamas ant jos, ar šaukštelis majonezo kcal padidina kalorijų kiekį.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Dažnai ji yra poruojama su itin nesveikais produktais, tokiais kaip majonezas ar kiti svorio metimo spąstai padažai. Galbūt tuomet tie kaloringi maisto produktai, kurie yra dedami ant duonos, ir svorio metimo spąstai problema. Svorio papildymo derinys svarbiausia mąstyti kūrybiškai: pakeiskite majonezą į humusą, jogurtą arba maltas pupeles.

Duona sportuojantiems? Duona — tai puikus maistinių medžiagų šaltinis, tinkantis ir aktyviai ar net profesionaliai svorio metimo spąstai.

svorio metimo spąstai

Joje esantys mažo glikeminio indekso angliavandeniai aprūpina kūną pakankamu energijos kiekiu visos treniruotės metu, bet kartu išlaiko baltymų kiekį, kuris yra būtinas raumenų augimui. Dažnam treniruočių metu, ypač jų pabaigoje, pritrūksta energijos.

Profesorius pataria, kad renkantis duonos produktus prieš ir po treniruotės, vertėtų rinktis skirtingas sudedamąsias dalis. Vienas iš geresnių užkandžių prieš sportą yra skrebutis su riešutų sviestu ir bananu.

Kaip kasdien valgant duoną numesti svorio? | chooseklaipeda.lt

Jis aprūpins kūną dviejų rūšių angliavandeniais, kurie yra lengvai suvirškinami. Toks užkandis puikiai tiks ir bėgikams.

sudeginti vieną svarą riebalų

Rinkdamiesi užkandį po treniruotės, rinkitės maistą, kuriame yra ne tik angliavandenių, bet ir pakankamai baltymų, tapsiančių jūsų raumenų statybine medžiaga.

Pavyzdžiui, vienas arba du apkepti kiaušiniai ant rupios kviečių duonos.