Svorio netekimas celiulitas, Celiulitas. Kaip jo atsikratyti? | chooseklaipeda.lt


LIGOS - Sveikas Žmogus

Jos žino, kad tai celiulitasgriebiasi įvairių priemonių, tačiau dažnai rezultatai trumpalaikiai ar jų visai nėra. Ką reikia žinoti svorio netekimas celiulitas celiulitą? Celiulitas — tai pakitęs poodinis riebalinis sluoksnis. Jame yra sutrikusi mikrocirkuliacija ir limfos tekėjimas.

svorio netekimas celiulitas

Dėl šių pokyčių atsiranda odos gruoblėtumas, kuris gali būti net keturių stadijų. Svarbu atminti, kad celiulitas vystosi palaipsniui ir, pastebėjus pirmuosius požymius, būtina iš karto imtis priemonių. Neretai tenka susidurti su nuomone, kad celiulitas yra būdingas tik viršsvorio turintiems žmonėms. Dauguma nustemba, kad net ir lieknos moterys gali turėti celiulito problemą. Priežasčių, kodėl atsiranda šis poodinio riebalų sluoksnio pokytis, gali būti daug. Geriau pasižiūrėkime, ką galime nuveikti, kad oda taptų lygi ir švelni.

Teigiama, kad išgydyti celiulito neįmanoma, tačiau jį galima padaryti mažiau matomu. Idealu, jei celiulito atveju visos trys priemonės taikomos kartu. Tokiu atveju rezultatas bus greičiausias ir ilgalaikis.

Kaip ir kodėl atsiranda celiulitas?

Dažnai moterys tik pasitepa kremais ir laukia ilgalaiko efekto. Deja, stebuklingų priemonių nėra. Jei norite džiaugtis lygia oda, teks įdėti pastangų. Kaip svorio netekimas celiulitas celiulitas ir mityba?

svorio netekimas celiulitas

Vaida Kurpienė įspėja, kad didžiausia klaida manyti, jog dietos pagalba greitai numetus svorį, sumažės ir celiulitas. Nesubalansuotų dietų laikymasis dar labiau trikdo medžiagų apykaitą, o ir apimčių pokytis būna trumpalaikis.

Celiulitas. Kaip jo atsikratyti? | chooseklaipeda.lt

Jei norite celiulitą panaikinti visam laikui — teks svorio netekimas celiulitas savo mitybos įpročius. Kai kalbama apie celiulitą ir mitybą dažniausiai sakoma ko nedaryti, t. Šiame straipsnyje įvardinsime ką reikia daryti.

Celiulitas — tai reiškinys, varantis siaubą daugeliui dailiosios lyties atstovių. Ir tai ne tik kosmetinis defektas, bet taip pat ir daugelio galimų sutrikimų bei sveikatos problemų požymis, gyvenimo būdo indikatorius. Jo atsiradimo priežasčių gali būti daugybė: ekologija, riebus maistas, stresas, pasyvus gyvenimo būdas, piktnaudžiavimas tabaku ir alkoholiniais gėrimais.

Apžvelgsime kokių penkių sveikos mitybos principų reikia laikytis, norint gyventi be celiulito ir kokių būtinų medžiagų reikia sveikai ir lygiai odai. Pirma, valgyti penkis kartus per dieną.

Valgymas kas dvi su puse-tris valandas neleidžia peralkti, be to, taip pagreitinama medžiagų apykaita.

Moterų priešas – celiulitas - Temos - Ligos, sveikata, vaistai - chooseklaipeda.lt

Kurpienė ypatingai dažnai susiduria su nuomone, kad jei dažnai valgysi — svoris ims augti. Žinoma, tam nepakaks vien tik šios taisyklės laikytis. Svarbu ne tik kada ir kiek dažnai maistą dedate į burną, bet ir kas ten svorio netekimas celiulitas.

Antra, atsiradus celiulitui būtina vartoti pakankamai skysčių. Dauguma mano, kad gerti reikia tik tada, kai jauti troškulį. Sveikos mitybos specialistė įspėja, kad jei jūsų organizmui trūksta daugiau nei litro vandens jūs troškulio nebejausite. Teorinė orientacinė norma nesportuojančiam žmogui nustatoma skaičiuojant 30 ml skysčio vienam kūno kilogramui.

Faktinę normą nusako švelniai gelsva šlapimo spalva visos dienos metu, išskyrus rytą. Vaida Kurpienė rekomenduoja priešpiečiams rinktis vaisius ar uogas, o pietų ir vakarienės metu valgyti kuo daugiau šviežių daržovių.

Vasaros metu daugiau lapines, o žiemos — daugiau šaknines bei kopūstines. Šviežių daržovių kiekis neribojamas — galite valgyti kiek tik norite.

Sekite mus:

Rinkitės kuo mažiau apdorotus augalinius produktus. Pavyzdžiui grūdų košes, o ne dribsnius, pilno grūdo makaronus, o ne įprastus makaronus. Dalį mėsos ir pieno produktų pakeiskite ankštinėmis daržovėmis: pupelėmis, lęšiais, avinžirniais.

mesti gaiviuosius gėrimus numesti svorio

Ketvirta, nesočiosios riebalinės rūgštys būtinos svorio netekimas celiulitas medžiagų apykaitai. Mažinkite savo racione mėsos bei pieno produktų, įveskite į kasdieninę mitybą nekepintų riešutų bei sėklų, geros kokybės šalto spaudimo aliejaus, riebios žuvies. Pastarosios ne daugiau kaip gramų per savaitę jei dar ruošiatės turėti vaikų.

Kitiems riebios žuvies norma ne didesnė kaip gramų per savaitę. Ribojama dėl sunkiųjų metalų taršos. Penkta, svorio netekimas celiulitas norite ilgalaikių rezultatų - gerai sukramtykite. Kai valgote, visą savo dėmesį skirkite maistui. Taip ne tik svorio netekimas celiulitas pasisavinsite maistines medžiagas, bet ir suvalgysite mažesnį kiekį. Moksliniais tyrimais įrodyta, kad gerai kramtant suvalgoma 20 proc.

Peržiūrų skaičius: Celiulitas būdingas svorio netekimas celiulitas visų subrendusių moterų ir nors anksčiau jis buvo pripažįstamas kaip kosmetinis defektas, dabar tai traktuojama kaip liga. Šios ligos vystymąsi skatina kapiliarų sienelės defektai ir sutrikusi odos veninė mikrocirkuliacija. Dėl to padidėja kapiliarų sienelės laidumas ir skysčiai kaupiasi tarpląsteliniuose tarpuose. Jo atsiradimas priklauso ir nuo gyvenimo būdo. Dabar mažiau judama, vartojama nemažai pusfabrikačių, natūralaus maisto pakaitalų, cukraus, kvapiųjų medžiagų, dažų bei konservantų.

Mažesnės apimtys padeda geresnei poodinei kraujotakai ir celiulito atsikratyti tampa lengviau. Sveikos mitybos specialistė Vaida Kurpienė atkreipia dėmesį, kad laikytis būtina visų išvardintų taisyklių, nes vienas maisto produktas esmės nepakeis. Maitindamiesi aptartu būdu gausite pakankamai reikalingų celiulitui naikinti maistinių medžiagų. O sportuodami suaktyvinsite poodinę kraujotaką ir ilgainiui galėsite džiaugtis oda be celiulito.