Valgykite daugiau ar mažiau, kad netektų riebalų. Naujienų srautas


Nesvarbu kaip gerai ar kaip dažnai atliksite savo treniruotes, jeigu jūsų mityba niekam tikusi gali būti taip, kad ne tik nieko nenumesite, bet dar ir priaugsite. Kaip minėjau anksčiau, kūnas yra linkęs kaupti atsargas - "kurą". Norėdami sudeginti tą kurą turime sureguliuoti mitybą taip, kad degtų būtent tai kas nenaudinga - kūno riebalai.

valgykite daugiau ar mažiau, kad netektų riebalų

Labai daug žmonių, kalbant apie mitybą, koncentruojasi į valgių valgykite daugiau ar mažiau, laiko tarpus tarp valgių, ką valgyti prieš ir po treniruotės. Esminis dalykas tiek metant svorį, tiek bandant jo priaugti yra bendras kalorijų skaičius ir kiek atskirų medžiagų gaunate.

Žmogus nesustorėja tik dėl vienos dienos, kai suvalgo itin itin daug pvz.

Nuorodos kopijavimas

Nesvarbu ar tai didelis persivalgymas ar ne. Riebalai pamažu kaupiasi. Ir Jūs nustebsite, kiek nedaug reikia, kad vietoj to kad tą dieną numestumėte svorio, jo priaugtumėte. Įsivaizduokime, kad jūs valgote itin subalansuotą mitybą, kuri susideda tiek iš kad netektų riebalų daržovių, tiek iš reikalingų baltyminių šaltinių, nepamirštate ir riebalų. Pasiekiate savo dienos kalorijų normą. Būtent šiuo metu, jeigu nebevalgysite daugiau - nei numesite svorio, kad netektų riebalų priaugsite grubiai tariant, negalvojant apie vandens svyravimus.

Tačiau bežiūrėdamas filmą nusprendžiate sukirsti vieną bandelę. Tai papildomi kcal. Ir būtent tai, mieli skaitytojai, bus tas maistas, kuris visas dienos pastangas valgyti gerai nusvers į blogąją pusę. Kartais galima pasukčiauti, dauguma sutinka, tačiau kas nutinka jeigu tokia bandele pasitaiko per dažnai mūsų rankose?

Auga kilogramai. Kas jeigu vietoj bandelės jūsų rankose atsiduria 5 obuoliai? Pasakysite man, kad kol valgysite pirmus kelis, tikrai nebesinorės suvalgyti daugiau.

Tačiau ką aš noriu pasakyti, tai kad nesvarbu kaip sveikai jūs valgysite. Jūsų kūnui tai svarbu, tačiau jis į tai neatsižvelgs didindamas riebalus dar ir dar.

valgykite daugiau ar mažiau, kad netektų riebalų yo yo poveikis svorio netekimas

Papildomos kalorijos, ar jos iš daržovių, ar jos iš bandelės, ar jos iš vištienos. Visiškai nesvarbu. Būtent jos didins svorį. Kai jų atsisakysite, pradės kristi ir svoris.

Mitybos specialistė: gaminkite maistą tik vienam kartui, bent kartą per savaitę nevalgykite mėsos

Kiek kartų reikėtų valgyti per dieną? Minimum 3. Nėra tokio užsibrėžto skaičiaus. Vieni valgo net 10 valgių. Ar nuo to geriau? Kada reikėtų valgyti? Labai priklauso.

Tikrai taip, norėdami netekti svorio, jei tiksliau — kūno riebalų, energijos turite suvartoti mažiau, negu jos sudeginate. Tam turėsite laikytis tinkamos mitybos ir treniruočių režimo. Jei sportuojate, kad numestumėte svorio, yra keletas priemonių, galinčių padėti sumažinti kasdien su maistu gaunamą energijos kiekį.

Yra tokių dietos režimų kaip nevalgymas po 6 arba "intermittent fasting". Jeigu atsirastų norinčių - parašykite, papasakosiu ir apie tai. Kada turėtų būti "stipriausias" dienos valgis?

Ką valgyti norintiems numesti svorio, o ką – norintiems užsiauginti raumenų?

Neitin svarbu. Svarbiausia bendras kalorijų kiekis per 24h ir kad neprisivalgytum ėte per daug būtent prieš treniruotę. Ar reikėtų valgyti prieš miegą tiems, kas nori priaugti raumenų? Labai populiarus klausimas, tačiau kaip minėjau tai nėra itin svarbu. Svarbiausia bendras 24h kalorijų skaičius. Tad ką reikėtų valgyti prieš ir po treniruotės? Valgykite daugiau ar mažiau treniruotę patartina suvalgyti kiek daugiau angliavandenių, jeigu valgote gerokai anksčiau prieš treniruotę - labai gerai ir baltymai.

valgykite daugiau ar mažiau, kad netektų riebalų

Po treniruotės - vienareikšmiška i baltymų ir angliavandenių bomba. Baltymai reikalingi atstatymui, angliavandeniai reikalingi pakelti gliukozės kiekį kraujyje. Pakėlus gliukozės kiekį kraujyje, išsiskirs padidintas insulino kiekis, kuris svarbus gabenant aminorūgštis, gautas skaidant iš maisto suvirškintus baltymus, link raumenų. Angliavandeniai pilnai suvirškinami per 40 min ir daugiau.

Priklauso kiek jų yra ir kokie angliavandeniai. Todėl nebūtina valgyti prieš pat miegą ilgai įsisvavinamų baltymų. Neapsunkikite savo gyvenimo.

Ką valgyti sulaukus ies: svarbiausios taisyklės | Jilt

Jeigu Jums labiau patinka valgyti vakare, valgykite vakare, jeigu labiau patinka prisikirsti ryte - pirmyn. Prieš treniruotę reiktų valgyti 1,h prieš - neitin daug. Angliavandenių, galima ir baltymų jeigu valgote dar anksčiau.

valgykite daugiau ar mažiau, kad netektų riebalų

Priklausomai kada vyksta treniruotė, jeigu labai anksti ryte galima ,5 prieš suvalgyti labai mažai angliavandenių arba fpa moterų sveikatos praradimas nieko, JEIGU valgėte prieš naktį didelį kiekį baltymų ir angliavandenių. Po treniruotės kada valgyti? Ten taip suprasite iš kur kilo šio puslapio pavadinimas : Valgyti galite, priklausomai ar prieš treniruotė valgėte anksčiau baltymų ar valgykite daugiau ar mažiau, įvairiai.

  1. Kaip karantinas gali paveikti ikimokyklinukus?
  2. B6 svorio metimas
  3. angliavandeniai, ketogeninė dieta, riebalai, gliukozė - chooseklaipeda.lt
  4. Ar galima visur numesti riebalus
  5. 12 būdų valgyti mažiau - Sveikatinė | Sveikatinė

Jeigu jaučiate alkį ir buvo intenstyvi treniruotė, žinoma pavalgyti greičiau būtų naudinga. Bet neskubėkite kaip akis išdegę ir nedarykite sau gėdos valgydami rūbinėje.

Mitybos specialistė: gaminkite maistą tik vienam kartui, bent kartą per savaitę nevalgykite mėsos LRT.

Jei nepavalgysite per 30 valgykite daugiau ar mažiau nuo treniruotės pabaigos, nenutiks absoliučiai nieko. Tačiau, jeigu nevalgysite kas tris valandas, ar bus labai blogai? Ar nebepriaugsite raumenų?