Yra 100 išrūgų, tinkamos svorio metimui, Mityba sportuojant


Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba.

  1. Nedideli pakeitimai dideliems lieknėjimo rezultatams.
  2. Riebalų degintojams
  3. Galios bi svorio netekimas

Be jokių abejonių, tam kad veiksmingai būtų deginami riebalai, privaloma stengtis tinkamos svorio metimui, ir tam, kad išlaikyti greitą medžiagų apykaitą, reikia valgyti kas valandas, kiekvieną dieną. Norint paspartinti savo medžiagų apykaitą ir būti arčiau tikslo turėti ryškius pilvo raumenukus, privalote rinktis tinkamą mitybą, tinkamais kiekiais.

Būdas to pasiekti, tai 12 pagrindinių taisyklių.

Prenumeruokite naujienlaiškį

Svarbiausia iš jų yra tinkama mityba, ir treniruotės - ir dabar tinkamos svorio metimui laikas to išmokti. Šių 12 riebalų deginimo taisyklių pagalba, Jums pavyks tai įgyvendinti. Privalote suvartoti mažiau kalorijų nei jų sudeginate per dieną, tam kad būtų deginami Jūsų kūno riebalai.

Kai atsiranda kalorijų trūkumas, organizmas pradeda deginti kūno riebalų atsargas tam, kad nesutriktų sklandus organizmo darbas ir būtų palaikoma energijos apykaita.

  • Genotropino riebalų nuostoliai
  • Mityba sportuojant: masės auginimo ir svorio metimo dieta Mityba sportuojant: masės auginimo ir svorio metimo dieta Mityba sportuojant: masės auginimo ir svorio metimo dieta 4.
  • Svorio metimas išsaugoti santuoką
  • Termiškai juodos serijos riebalų degintojas
  • Riebalų deginimas namuose

Tai pirma ir pati svarbiausia riebalų deginimo taisyklė, nepaisiant to kokį turėjote susidariusį požiūrį į mitybą. Dauguma vaikinų, kurie pakankamai aktyviai sportuoja, per dieną sudegina apie 39 kalorijas vienam kūno kilogramui ar daugiau.

yra 100 išrūgų, tinkamos svorio metimui Jurijus nuostolių svoris

Tuo remiantis, 90 kilogramų sveriantis vyras per dieną turėtų gauti apie kalorijų masės palaikymui. Tam, kad pradėti deginti yra 100 išrūgų riebalus, sumažinkite suvartojamų kalorijų kiekį iki kcal vienam kūno kilogramui. Treniruočių dienomis, suvartokite kcal yra 100 išrūgų dieną.

Riebalų deginimas nuo pilvo, šonų, pagurklio, žandų, tricepso ir t.t.

Dienomis, kai nesitreniruojama, 90 kg sveriančiam vyrui reikia suvartoti iki kcal. Lengviausias būdas deginti kalorijas?

Svorio mažinimo taisyklės

Pašalinti perteklinius riebalus — sviestas, aliejus, padažai; vištieną valgyti be odos; vietoj viso kiaušinio, rinkitės tik jo baltymą; venkite nenugriebto pieno ir pieno produktų. Savo mityboje vartokite tik sveikus riebalus, kaip lašiša, įvairūs riešutai, riešutų sviestas, alyvuogių aliejus ir avokadai.

yra 100 išrūgų, tinkamos svorio metimui svorio metimo triukų apibrėžimas

Svarbu kontroliuoti netik gaunamas kalorijas, bet ir kai kuriuos išsiskiriančius hormonus. Kartu su tinkamai susidėliota mitybos programa, tinkamai palaikomas hormonų kiekis gali suteikti optimaliausias riebalų deginimo galimybes.

Kiek baltymų reikia per dieną?

Slopinant riebalų kaupimą skatinančius hormonus, galima tikėtis spartesnio riebalų deginimo. Idealiausias tinkamos svorio metimui - insulino hormono kontrolė.

kaip numesti užuojautos svorį

Norint palaikyti  tinkamą insulino kiekį, reikia riboti suvartojamą paprastųjų angliavandenių kiekį. Valgant mažiau angliavandenių tam tikru paros metu, insulino lygs sumažėja, o tai skatina riebalų deginimą.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Be abejonės, ne visi  angliavandeniai yra vienodi. Kitaip tariant, greito įsisavinimo angliavandeniai, linkę skatinti gausią insulino gamybą, todėl galimas didesnis riebalų priaugimas. Šiuos angliavandenius sudaro balta duona, dauguma grūdinių produktų, bet kokie saldumynai, ryžių paplotėliai, baltieji ryžiai ir bulvės. Štai, lėtai virškinami angliavandeniai, tokie kaip avižos, saldžiosios bulvės ir ankštinės daržovės, neskatina insulino gamybos, tad būtent šie produktai turi sudaryti didžiąją dalį Jūsų suvartojamų angliavandenių.

Papildai, kuriuos naudoju, jų nauda ir kas tai yra maisto papildai. BCAA - tai yra 3 pagrindinės aminorūgštys, kurios atsakingos už raumens atsistatymą. Aminorūgštys - suskaidytas baltymas skyla į aminorūgštis, kiekvienas baltymas jų turi skirtingai, pvz kiaušinio baltymas tinkamos svorio metimui visą aminorugščių grandinę, o kokios daržovės, ar ryžiai - turi daug mažiau, nepilną, aminorugščių yra apie Asmeniškai, naudoju bcaa XTRA, ActivLab firmos, šias bcaa naudoju jau mažiausiai porą metų, ir jų nekeičiu, nes man asmeniškai jos ir skaniausios, ir labiausiai patinka sudėtis. Jose taip pat yra glutamino, kiekis - g, o ir kaina labai prieinama, ekonomiškas ir kokybiškas variantas.

Idealiausia būtų sumažinti savo suvartojamų angliavandenių porcijas per pus. Jeigu Jūs pusryčiams esate linkę valgyti daug angliavandenių, valgykite per pus mažiau nei įprastai, tuo tarpu kitą pusę pasilikite kitam valgiui, arba paprasčiausiai sumažinkite porcijas.

Nedideli pakeitimai dideliems lieknėjimo rezultatams. II dalis

Jeigu Jūs paprastai suvalgote gramų makaronų vakarienei, valgykite tik puse porcijos. Su laiku pastebėsite puikius rezultatus, dėka optimalaus insulino kiekio. Svarbu, kad jau minėti angliavandeniai būtų proc.

Ar galiu numesti svorio depo kulka patikrinkite svorio metimą

Vienintelė išimtis, paprastųjų angliavandenių vartojimas iš kart po treniruotės saugantiems raumeninę masę apimtiskadangi greitai virškinami angliavandeniai skatinantys insulino gamybą tuo metu yra labai svarbūs. Tai pripildo raumenis glikogeno atsargomis, padeda išsaugoti raumenų apimtis, palaiko optimalius raumenų regeneracinius atsistatymo procesus.

Per parą, neviršykite bendro suvartojamų angliavandenių kiekio daugiau kaip 4 g vienam kūno kilogramui t.

svorio metimas ir problemos numesti svorio Disneilende

Ne visada, nes skirtingi tipai kalorijų, lemia skirtingus Jūsų kūno pokyčius.