Deginti riebalus valgyk daugiau, 8 maisto produktai, kurie padeda deginti riebalus


Yra begalės būtų greitai numesti svorį. Deja, daugelis privers Jus jaustis alkanomis ir nelaimingomis.

deginti riebalus valgyk daugiau svorio metimo pagalbininkai

Jei neturi geležinės valios — alkis privers labai greitai nuleisti rankas. Pateiksime Jums planą, kurio dėka: Sumažės apetitas Greitai numesite svorio ir nesijausite alkanos Pagerės metabolizmas O štai ir 3 žingsnių planas: Iš raciono išbrauk cukrų ir krakmolą Bene svarbiausia lieknėjimo taisyklė — nevartoti cukraus ir krakmolo angliavandenių.

Riebalų deginimas: viskas nuo A iki Z

Maistas, turintis cukrų ir krakmolo, stimuliuoja insulino išskyrimą. Jei dar nežinojote — insulinas yra pagrindinis hormonas, priverčianti kūną kaupti riebalus. Kai insulino kiekis nedidelis — riebalai iš organizmo pašalinami lengvai.

Kūnas degina riebalus, o ne angliavandenius. Kita žemo insulino geroji pusė — kai jo kiekis nedidelis, inkstai sumažina natrio kiekį ir organizmas nebekaupia vandens.

Požymiai, kad turite valgyt daugiau, jeigu norite atsikratyti svorio

O vanduo prideda mums svorio. Nepaslaptis, kad visai nesunkiai galima numesti kilogramus per savaitę taikant vien šią mitybos taisyklę.

deginti riebalus valgyk daugiau

Išimk iš raciono angliavandenius, sumažink insulino kiekį ir automatiškai pradėsi valgyti kur kas mažiau. Ir alkio jausmas dings. O svoris kris deginti riebalus valgyk daugiau savaime.

  1. Jeigu pastarasis dalykas reikalauja mažiau išleisti, tai pirmasis — vartoti mažiau kalorijų.
  2. Riebalų deginimas: protingiausias straipsnis Lietuvoje - chooseklaipeda.lt
  3. Juoda kava gerai riebalų degintojas

Valgyk daugiau proteinų, riebalų ir daržovių Kiekvienas patiekalas turėtų susidėti iš proteinų šaltinio, riebalų bei mažai angliavandenių turinčių daržovių. Jei apie savo kasdienį maistą galvosi būtent pagal šią taisyklę — sumažinsi angliavandenių suvartojimą. Rekomenduojamas angliavandenių kiekis per dieną gramų.

3 savaitės prarasti kūno riebalai

Proteinų šaltiniai: Mėsa — jautiena, vištiena, kiauliena, ėriena, šoninė ir t. Žuvis ir jūros gėrybės — lašiša, upėtakis, krevetės, deginti riebalus valgyk daugiau.

lieknėjimo galia 3x