Kaip numesti svorio su rmr. work — Coming Soon


Bet tam nereikia nei daug pastangų, nei išlaidų.

svorio metimas prie jūsų durų svorio nulio

Svorį auginanti mityba Apsiskaičiuokite, kiek jums reikia valgyti, kad priaugtumėte kilogramą. Kaip rašoma, norint priaugti svarą, reikia suvartoti kilokalorijų viršaus nuo medžiagų apykaitos greičio ramybės būsenoje resting metabolic rate, RMR.

SVORIO METIMAS: KAS EFEKTYVIAU – KARDIO AR SVORIŲ KILNOJIMAS?

Vadinasi, norint priaugti kilogramą, tą skaičių reikia padauginti iš 2,2 — bus kilokalorijų. Bet tą formulė parodo, kiek kalorijų sudegintumėte, jei visą laiką tik ilsėtumėtės. Šiaip tikriausiai sudeginate keliais šimtais daugiau, priklausomai nuo to, ką veikiate.

Įvertinkite savo aktyvumo lygį. Kadangi jūs tikiuosi nedrybsote lovoje kiauras dienas, reikia įvertinti, kiek kalorijų sudeginate visokios veiklos metu. Tam padauginkite BMR iš akrtyvumo faktoriaus. Jei kaip numesti svorio su rmr arba sportuojate labai mažai — BMR x 1,2, lengvas aktyvumas lengvas sportas kartus per savaitę — BMR x 1. Valgykite triskart per dieną, plius porą užkandžių.

work — Coming Soon

Jei valgote reguliariai, tai padeda užtikrinti, kad kasdien gaunate pakankamai kalorijų. Suvalgykite nemažą porciją pusryčių, pietų ir vakarienės, o tarp jų — porą užkandžių. Valgykite sotų maistą. Nebūtinai labai riebų. Kaip numesti svorio su rmr tikrųjų, pastoviau ir saugiau priaugsite svorio tuo atveju, jei pridėsite tik truputį kaloringesnio maisto.

Gėrimai gali būti baltymų kokteiliai sulys arba riebus pienas. Venkite dietinių gazuotų gėrimų. Daržoves valgykite krakmolingas bulves, žirnius, morkas, žieminius moliūgus, pupeles, agurkus.

numesti svorio kaip vaikinas kūno ploni kostiumai

Taip pat ir vaisius geriau rinkitės sočius bananus, kriaušes, obuolius, ananasus, džiovintus vaisiuso ne vandeningus apelsinus, persikus, slyvas, uogas, arbūzus. Sriubas valgykite pertrintas, su grietinėle, o ne išvirtas sultinio pagrindu.

KOKIA FIZINĖ VEIKLA TINKAMIAUSIA SVORIO METIMUI?

Venkite trans riebalų. Nuo trans riebalų auga pilvas, taip pat nesveikai išauga insulino kiekis. Nevalgykite margarino, tepiųjų riebalų mišinių, užkandžių pakuotėse ir perdirbtos mėsos. Valgykite daugiau baltymų.

Jei trūksta baltymų, gali kristi svoris raumenų sąskaita, nes jeigu ir daug valgote. Rinkitės tokį maistą: virtas sojos pupeles, sojos arba baltymų miltelius, žemės riešutus arba jų sviestą, kepsnius ir hamburgerius, vištieną, tuną. Raumenų auginimas Pradėkite treniruotis su svoriais.

numesti svorio sausio mėn kava gali padėti sudeginti riebalus

Tai ne tik paverčia viršsvorį į raumenis, bet ir pagerina apetitą. Tiesa, daugiau raumenų padidina medžiagų apykaitos greitį, todėl svoriui palaikyti arba priaugti tenka suvartoti daugiau kalorijų.

Įtraukite į savo mitybą daugiau baltymų. Tai gali jums padėti priaugti raumenų, kai treniruojatės su svoriais. Netrukus po to, kai baigiate sportuoti, suvalgykite daug baltymų turintį patiekalą.

Nesitikėkite, kad jei daugiau valgysite, svoris augs tik ant tam tikros vietos. Kaip pasiskirsto jūsų svoris, priklauso nuo genetikos, ir vien tik dieta to pakeisti negali.

Ar galima numesti svorio nesportuojant

Jei jums svoris auga ant šlaunų, bet norėtumėte jo priaugti ant užpakalio, reikėtų treniruoti užpakalio raumenis. Ir jeigu nepaisant kaip numesti svorio su rmr tų patarimų laikymosi svoris jums vis tiek neauga, nueikite pas gydytoją.

KIEK LAIKO TURĖTUM TRENIRUOTIS PER SAVAITĘ?

Gal sergate kokia liga, dėl kurios jūsų organizmas neįsisavina riabelų arba neaugina raumenų. Kasdien sverkitės tuo pačiu metu, nes svoris dienos bėgyje linkęs svyruoti. Dauguma žmonių mėgsta svertis iš ryto, prieš pusryčius. Venkite persivalgymo. Persirijimo ir badavimo ciklai neigiamai veikia insulino kiekį, o ilgainiui gali sutrikdyti ir medžiagų apykaitą.

Užuot apsirijus vienu kartu, geriau stenkitės suvalgomo maisto kiekį paskirstyti per dieną.