Kaip numesti svorio vaikinui


Ypač ji opi tiems, kurie sunkiai atsispiria įvairiems skanumynams. Kokie pratimai padės atgauti  formą?

  • Didžiausios kliūtys svorio metimui
  • kg svėręs Mantas išbandė viską, kol surado lieknėjimo receptą | chooseklaipeda.lt
  • Riebalų deginimo logotipas
  • 70 kg atsikratęs Mantas Aleksa: „Storų ir laimingų žmonių nebūna“
  • Kaip atsikratyti pilvo? 5 pratimai vyrams | chooseklaipeda.lt
  • Ar galite numesti įstrižus riebalus?
  • Kaip greitai numesti svorio?

Vyrų kūno sudėjimas ir hormoninis fonas turi savų ypatybių, dėl kurių riebalai kaupiasi pilvo srityje. Kitaip nei moterims, vyrams šie riebalai kaupiasi ne tiek po oda, kiek pilvo ertmėje.

kaip numesti svorio vaikinui lieknėti w9rld mėsainiai

Pašalinti jų vien pilvo raumenims skirtais pratimais nepavyks — reikia, kad dirbtų visas kūnas. Tada net ir nelabai intensyvios treniruotės kaip numesti svorio vaikinui sudeginsite daug daugiau kalorijų!

Akibrokštas: vaikinas pasiūlė merginai numesti svorio, o ji meistriškai atšovė atgal

Keliai prie krūtinės. Atsistokite tiesiai, kojos — pečių plotyje, rankos — ant liemens. Įtempkite pilvo raumenis, šiek tiek pasilenkdami į priekį lenkite koją per kelį ir kelkite ją krūtinės link. Pakartokite su kita koja.

kaip numesti svorio vaikinui

Su kiekviena koja neskubėdami padarykite po 50— pakartojimų. Pilvo raumenys turi būti visą laiką įtempti. Krūtinė prie kelių.

KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

Pradinė padėtis tokia pati, kaip ir pirmame pratime. Šiek tiek sulenkite kelius, rankas susidėkite už galvos. Pasilenkite į priekį, nuleiskite smakrą žemyn.

kaip numesti svorio vaikinui Truvision svorio netekimo papildas

Įtempkite pilvo ir krūtinės raumenis, lenkitės išriesdami nugarą iki horizontalios padėties. Grįžkite į pradinę padėtį, pakartokite bbl svorio metimas kartų. Pasisukimai į šonus.

kaip numesti svorio vaikinui kaip padaryti mūsų kūną liekną natūraliai

Kojos — plačiau negu pečių plotyje. Dešinės kojos pirštai pasukti į išorę, rankos ant liemens, pilvas įtrauktas.

svorio netekimas Filadelfija ms

Perkelkite kūno svorį ant dešinės kojos. Sukdami liemenį į dešinę, lenkite kairę koją ir traukite prie juosmens arba prie krūtinės. Pastatykite koją į vietą. Pakartokite į abi puses po 20—30 kartų. Gerai visiems žinomas pratimas. Atsigulkite pilvu ant žemės, kojos ištiestos, rankos — į priekį ir šiek tiek į šonus.

Mityba sportuojant

Kelkite rankas ir kojas aukštyn, lyg norėdami atsiplėšti. Stenkitės išbūti tokioje padėtyje sekundžių. Pakartokite 10 kartų. Atsiremkite į žemę delnais ir kojų pirštais. Rankos — vertikalioje padėtyje, kūnas ištemptas kaip styga.

pašalinti riebalus

Pajuskite, kaip virpa raumenys. Pabūkite taip, kol suskaičiuosite iki 20 ar daugiau. Atsigulkite ant pilvo ir atsipalaiduokite.

Pakartokite kartus. Darykite šiuos pratimus kaip numesti svorio vaikinui, ir rezultatus pamatysite jau visai netrukus!