Polinesočiųjų riebalų mesti svorį. Kaloringi produktai, kurie padeda lieknėti - DELFI Gyvenimas


polinesočiųjų riebalų mesti svorį

Galbūt verta pamiršti salotas ir žaliosios arbatos stebuklus? Bent jau mokslininkai tikina, kad dieta, kurioje skanaujamas alyvuogių aliejus ir graikiniai riešutai, tikrai gali duoti naudos.

polinesočiųjų riebalų mesti svorį

Ką jau kalbėti apie tai, kad šie riešutai turi daug polinesočiųjų riebalų ir yra naudingi širdies sveikatai bei cholesterolio kiekiui kraujyje mažinti. Tyrimo autorė dr. Tyrime dalyvavo turinčios antsvorio arba nutukusios moterys nuo 22 iki 72 m.

4 kg svorio netekimas per 4 mėnesius

Jos buvo padalintos į grupes ir laikėsi trijų skirtingų dietų: mityba buvo sudaryta iš mažai riebalų ir daug angliavandenių; mažai angliavandenių ir daug riebalų; bei graikinių riešutų, daug riebalų ir mažai angliavandenių. Pastaruoju atveju kasdien reikėdavo suvartoti 43 g riešutų — t.

Mokslininkai mano, kad šis pasiekimas susijęs su tuo, kad dietoje buvo gausu produktų, kuriuose aptinkama mononesočiųjų riebalų, kurie ir daro teigiamą įtaką cholesterolio kiekiui ir taip apsaugo nuo širdies ligų polinesočiųjų riebalų mesti svorį.

polinesočiųjų riebalų mesti svorį kaip numesti svorio per vieną savaitę

Tačiau graikiniuose riešutuose yra daugiau polinesočiųjų riebalų, taip pat itin svarbios alfa linoleno rūgšties, reikalingos normalioms kūno funkcijoms užtikrinti.

Polinesotieji riebalai, pasak tyrimų autorių, gali padėti ilgiau gyventi, sumažinti širdies ligų riziką, ypač tada, kai jais keičiami sotieji. Mokslininkai atskleidžia ir tai, kad graikiniai riešutai gali padėti numesti svorį dėl to, kad ilgam suteikia sotumo jausmą ir būtent tai gali tapti lemiamu faktoriumi gražinant figūrą.

neklaužada būdų, kaip numesti svorio kaip pašalinti riebalines dėmes nuo sienų